Logo AVAMET Logo AVAMET
Benvolgut visitant, si us plau, ingressa Recuperar contrasenya
AVAMET paisatges

Activitats

Trobades

Resum Trobada "Crida a la gota freda"

Éxit total de participació i cap de setmana inoblidable

01-10-2014 · Junta Directiva

El cap de setmana va començar amb la instal·lació, el dissabte de matí, de l'estació en La Barraca d'Aigües Vives, on esperem arreplegar bones quantitats de pluja en els temporals que segur vindran.

Continuarem per la vesprada amb un passeig per la Vall de la Gallinera, on es va celebrar el Tradicional Sopar "Llamada a la gota fría" i es va pernoctar.

 

L'endemà tocava el torn de la Serra Mariola, després d'un bon esmorzar ens vam posar mà a l'obra i col·locarem la novena estació de l'associació en les instal·lacions del Càmping Mariola, en el terme municipal de Bocairent i en ple parc natural. Des d'ací donar les gràcies al Càmping per la seua ajuda econòmica en la compra de l'estació i la seua disposició tan bona a l'hora de la col·locació i manteniment de la mateixa.

Per a veure més fotos de la trobada punxa ací

Salutacions

Junta Directiva d'AVAMET

 

 

Logo AVAMET blanc
Web allotjada a Sollutia
Llicència de Creative CommonsLa web d'AVAMET i els seus continguts estan subjectes a una llicència de
Reconeixement - No Comercial - Compartir igual
Avís legal - Política de privacitat - Política de cookies - Canviar configuració privacitat
NOVES ESTACIONS: el Castell de Guadalest (43ª estació pròpia d'AVAMET), Penàguila - Fetgendur (Soci), Onda - Sitjar Baix (Ajuntament/Soci), El Toro - la Nava (42ª estació pròpia d'AVAMET), l'Alcora - Museu de la Ceràmica (Ajuntament/Soci), Xixona - Partida Riu Rau (Soci), Xert - granja El Turmell (Soci), Murla - les Sénies (Soci), Benirredrà (Ajuntament/Soci), la Pobla de BenifassàFredes (Soci), Vilafamés - el Pla (Ajuntament/Soci), Vilafamés - Cooperativa (Ajuntament/Soci), Castelló de la Plana - la Fileta (Soci), Torralba del Pinar (Ajuntament/Soci) - - -