Autor Tema: Prova no superada  (Llegit 11779 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Prova no superada
« el: 08 de Nov de 10, 02:27:25 am »
Glups.. massa deficiències.

S'han de redactar de nou. Tinc ara documentació oficial de com s'han de redactar. Espere aconseguir-ho abans de que acabe la setmana...  :-[
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Re: Prova no superada
« Respondre #1 el: 08 de Nov de 10, 02:38:17 am »
Si llegiu un poc, els motius principals recauen en que els estatuts que Josep va redactar estaven fets seguin una llei orgànica de 2002 en lloc de una posterior (i que elimina la anterior) de 2008. De manera que molts punts estan fora dels termes habituals dels estatuts nous de qualsevol associació.

Per altra banda, hem de veure si podem incloure el nom de Josep o no, llegiu el primer punt "En quant als Estatuts".

Desconnectat Carlos R

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
« Respondre #2 el: 08 de Nov de 10, 16:24:49 pm »
La ley orgánica 1/2002 sobre asociaciones está en vigor, no ha sido derogada. Una ley autonómica nunca puede derogar una ley orgánica ya que ésta (la orgánica) es de rango muy superior. Durante los años 2002, 2003 y 2004 todas las asociaciones tuvieron que adaptarse a la ley orgánica 1/2002. Posteriormente la ley autonómica de 2008 desarrolla y adapta esta ley orgánica al nuevo estatuto de autonomía.
Todas las asociaciones que adoptaron sus estatutos a la de 2002 los siguen teniendo vigentes y conforme a ley.

Vamos a ver si va al segundo intento. Lo mejor: según modelo.

¡Ánimo!

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #3 el: 08 de Nov de 10, 17:39:01 pm »
Vaya Carlos, estás hecho un hacha en este mundo! Lo que dices: Voy a seguir el modelo tal cual.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #4 el: 08 de Nov de 10, 23:31:48 pm »
Si llegiu un poc, els motius principals recauen en que els estatuts que Josep va redactar estaven fets seguin una llei orgànica de 2002 en lloc de una posterior (i que elimina la anterior) de 2008. De manera que molts punts estan fora dels termes habituals dels estatuts nous de qualsevol associació.

Per altra banda, hem de veure si podem incloure el nom de Josep o no, llegiu el primer punt "En quant als Estatuts".

Efectivament. I damunt, segons la llei de 2008 ens tocarà dur una contabilitat 'completa'. Res de les 3 llibres que feien falta en la llei anterior.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #5 el: 09 de Nov de 10, 12:02:50 pm »
L'Agrupació Astronòmica de la que jo forme part, va tindre que actualitzar els seus estatuts farà cosa de 3-4 anys aprox. a la nova Llei Orgànica. Els estatuts, estan signats per Conselleria. Si voleu els puc enviar per correu electrònic i així ja tenim una base per a treballar amb més seguretat.

Lamente estar un poc ausent, però problemetes familiars m'impedixen dedicar més temps a estes coses.  :'(
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #6 el: 09 de Nov de 10, 23:08:50 pm »
L'Agrupació Astronòmica de la que jo forme part, va tindre que actualitzar els seus estatuts farà cosa de 3-4 anys aprox. a la nova Llei Orgànica. Els estatuts, estan signats per Conselleria. Si voleu els puc enviar per correu electrònic i així ja tenim una base per a treballar amb més seguretat.

Lamente estar un poc ausent, però problemetes familiars m'impedixen dedicar més temps a estes coses.  :'(

Es una magnífica idea!!!  Ja que el tipus de activitat és molt semblant.

Jo, per la meua part estic fent a ratos un programeta de socis, llibres, contabilitat, etc... per als associacions de moros i cristians que també ens valdrà perfectament per a nosaltres.

Desconnectat Suecafinero

• Pluja
  • *
  • Missatges: 150
    • Meteo Sant Sofí
« Respondre #7 el: 10 de Nov de 10, 11:13:45 am »
Jo tinc uns estatuts de l'Associació de Veïns del paratge de Sant Sofí, no es del mateixa temática, però son legals. Millor serán els de l'Agrupació Astronòmica. Sort amb la modificació.
Que poc termini.

Si et cal ajuda, ací estem.
« Darrera modificació: 10 de Nov de 10, 11:18:10 am per Suecafinero »
Llaurí - Ribera Baixa, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #8 el: 10 de Nov de 10, 17:29:29 pm »
Be xics, ja tinc un barreig dels estatuts que teníem fets amb el model que em van oferir. Ara be, segur que ni de conya arribem al plaç de 10 dies per a entregar de nou els documents per una raó ben simple: Hi ha que tornar a signar de nou en document original cada ú que forme part del órgan de govern. I ja sabem el que costa que es puguem reunir per estes coses.

De manera que començem de zero i hem de presentar-ho tot de nou. Encara que és clar que molta feina ja està feta.

Vos deixe el document borrador dels nous estatuts per a que li pegueu una ullada. En roig està el contingut propi que deixa personalitzar el model de conselleria. El que hi ha en negre és el model tal qual.

Desconnectat Carlos R

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #9 el: 10 de Nov de 10, 19:56:15 pm »
Hola

He leído la nueva propuesta de forma rápida y ya tiene otra pinta. Mucho más simplificada y realista.

En el texto se habla constantemente de órgano de representación y ya dice el articulo 15 que el órgano de representación en la junta directiva. Yo sustituiría el término "órgano de representación" que aparece a lo largo de todo el articulado por el de "junta directiva" que realmente es el que es para que siempre quede claro. En realidad, el órgano de representación se puede llamar como queramos, por eso el modelo no le da el nombre concreto, es cosa de cada asociación llamarlo como quiera.
La duración del mandato de la junta directiva es de dos años. Supongo que será algo que ya habréis debatido pero se me antoja poco tiempo ya que cada dos años hay que paralizar la actividad de la asociación para llevar a cabo un proceso electoral que como poco son 3 meses y consumo muchos recuros humanos.
La elección dice que es por candidatura abierta y por orden de votos salen los cargos lo cual a mí me plantea una duda. La ley no dice que tenga que ser así, dice que los estatutos determinarán el proceso a seguir en el periodo electoral. En otras asociaciones con estatutos aprobados y acogidos a la ley orgánica, son candidaturas cerradas con presi, secretario y tesorero así de esta forma se vota una candidatura (un equipo) como lista pero esa lista ya es un equipo con las personas que se consideran más idóneas en cada puesto.
Otra cosa es la posibilidad de vocalías específicas que habría que contemplar para que la junta directiva tuviera a algunas personas como ayudantes de funciones específicas.

A ver si alguien tiene más aportaciones o se presentan con esto y se consigue la aprobación, una vez aprobados, ya habrá tiempo de modificar los estatutos que no nos gusten.

Si necestáis ayuda podéis contar conmigo.

Saludos
« Darrera modificació: 10 de Nov de 10, 20:00:35 pm per Carlos R »

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 839
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #10 el: 10 de Nov de 10, 20:00:22 pm »
Bueno, pues un pequeño revés que hemos sufrido pero seguro que lo sacamos adelante.

Hemos hablado por teléfono Timonet y yo y él preguntará por teléfono el tema del nombre de Josep Peinado ya que es una persona fallecida y sin descendencia.

También el tema de las firmas nos plantea la duda de que se pudiera desplazar desde Barcelona Toni(Alzimet), así que a lo mejor sería conveniente que alguien de la capital o aledaños que pudiera acudir fuera el Secretario, dejando a Toni de subsecretario.

Un Saludo y muy buen trabajo Jesús ;)
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Carlos R

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #11 el: 10 de Nov de 10, 20:11:11 pm »
Bueno, pues un pequeño revés que hemos sufrido pero seguro que lo sacamos adelante.

Hemos hablado por teléfono Timonet y yo y él preguntará por teléfono el tema del nombre de Josep Peinado ya que es una persona fallecida y sin descendencia.

También el tema de las firmas nos plantea la duda de que se pudiera desplazar desde Barcelona Toni(Alzimet), así que a lo mejor sería conveniente que alguien de la capital o aledaños que pudiera acudir fuera el Secretario, dejando a Toni de subsecretario.

Según han puesto los de la conselleria en las instrucciones que ha adjuntado Jesús, en el caso de personas fallecidas se necesita el consentimiento expreso de los sucesores. En un caso así supongo que será algún hermano o sobrino de Josep. A ver si se puede conseguir y si no, una vez creada legalmente se hace el cambio de denominación (con todos los permisos) igual que se cambia un artículo.

¡Ánimo a los fundadores!

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #12 el: 10 de Nov de 10, 21:07:42 pm »

Yo si es por firmar, hasta el Domingo estoy de permiso de paternidad, mañana o el viernes puedo acercarme a firmar donde haga falta y realizar cualquier aportacion que se necesite para tirar hacia adelante.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #13 el: 11 de Nov de 10, 00:58:12 am »
Vaja! m'acabe d'enterar de que no ens ho han acceptat  :-\

Doncs jo ho tinc malament per a baixar-me cap a allà. Tornaré a casa just per Nadal. Del 27 al 30 de dessembre podria ajudar en el que fera falta. Respecte a l'assunt de la Secretaria, em sembla de categoria que per a no retardar el procés algú disponible es faça càrrec d'ella conforme haveu propossat.

Per cert, independentment del que diguen els papers, ja som associació! que si no no duriem tot el camí que hi ha fet fins a ara. Així que per a dates Nadalenques caldrà fer soparet, que així també s'adelanta feina i "de paso" vos veig a tots ^^. Propose el dia 7 o 8 de Gener, altres dates adequades ho tinc impossible :(.

He obert un fil ;)
http://ontimet.es/foro/index.php?topic=1831.0
« Darrera modificació: 11 de Nov de 10, 01:20:58 am per alzimet »
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #14 el: 12 de Nov de 10, 06:51:13 am »

Ya comente a Jesus, que estoy en el paro, cerca de Valencia y tengo todo el tiempo del mundo, así que podéis contar conmigo para lo que haga falta.

saludos.
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/