Autor Tema: Prova no superada  (Llegit 11627 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Prova no superada
« Respondre #45 el: 13 de Des de 10, 14:01:23 pm »
Esta semana me pongo con ello, estoy editando cosas y a ver si lo podemos hacer en Navidades. He estado un par de semanas liado. Lo siento.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #46 el: 14 de Des de 10, 17:29:00 pm »
« Darrera modificació: 30 de Des de 10, 18:47:55 pm per Timonet gelat »

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #47 el: 14 de Des de 10, 18:54:20 pm »
Molt clar esta tot, ara falta el SI quiero.

Quina curra Timonet. Gracies pel treball.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #48 el: 15 de Des de 10, 00:53:17 am »
Problema que encara no està solventat: el nom de "Josep Peinado" al nom legal de l'Associació.

Una de les inconveniències que van trobar als estatuts inicials era que no s'adjuntava un document que declarara el permís dels seus successors per a poder utilitzar el seu nom. Hui m'he ficat en contacte telefònic amb la Conselleria de Justícia i sols m'han donat dos solucions. La primera és la més evident, que serà localitzar als familiars de Josep i que signen un document que donen el seu consentiment. La segona és una solució a mitjes: Deixar sols el nom de "Josep" en lloc de "Josep Peinado" i així no demanar permisos que justifiquen res.

Està clar que a mi la segona no m'agrada molt per que no redeix homenatge com cal, però per altra banda, no sé com podriem posar-se en contacte amb la família de Josep.

Algú te idees noves? Contacte amb familiars de Josep? Amics que puguen ficar-se en contacte amb la família de Josep?

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #49 el: 15 de Des de 10, 05:45:50 am »
Home altra idea es posar Meteovalencia, ja que tots els coneixiem tambe d'eixa manera. Tampoc es la mes ortodoxa pero altra idea.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #50 el: 17 de Des de 10, 01:50:31 am »
Home jo preferisc que s'anomene Josep Peinado sino, com que no acaba de ser un homenatge com cal, i no podem dir als mitjans de comunicació que ens tiren una maneta? per provar... ah Jesus et vaig enviar un missatge privat contestam quan pugues

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #51 el: 19 de Des de 10, 23:07:26 pm »
Doncs fins que no mirem este tema..., poc podem fer. Vaig a fer-li la consulta a Maradentro per si sap com ficar-se en contacte amb la família...

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #52 el: 19 de Des de 10, 23:26:19 pm »
Crec que hui per hui, el millor és celebrar una Acta inaugural com cal en la trobada del dinar/sopar de Nadal que tenim programat.

http://ontimet.es/foro/index.php?topic=1831.0

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
« Respondre #53 el: 20 de Des de 10, 19:47:39 pm »
(Lo pongo en castellano porque a veces me rallo al escribir en valenciano, sorry).

Veamos, tengo un amigo (Vicent... vcn_vlc creo que es así en Meteored), que puede contactar con un compañero suyo que a su vez es posible que pueda contactar con la hermana de Josep, ya que fue ella la que le dijo la fatal noticia. Entonces, es posible que pueda saber algo, o bien el número de telefono o algo para que se pueda contactar con la familia.

Con nuevas noticias, ya os informaré y a ver si hay suerte.
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #54 el: 26 de Des de 10, 22:20:30 pm »
Crec que hui per hui, el millor és celebrar una Acta inaugural com cal en la trobada del dinar/sopar de Nadal que tenim programat.

Sé que són unes dates complicades i que tots estem molt ocupats, pot ser ja l'hageu fet, però caldria redactar algún xicotet ordre del dia per a la reunió. Podriem dedicar els següents missatges a suggerir idees per a incloure-les en l'orde del dia de la reunió.

Per exemple: la votació sobre si fer ja revista d'Avamet, com fer-la qui s'encarrega i el seu format, o l'assunt de les estacions meteo propietat d'Avamet a punts assenyalats de la nostra geografia.

Aclarir una mica les idees abans de reunir-se mai bé mal, no?

Vinga, fins promte!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #55 el: 27 de Des de 10, 00:22:23 am »

Sé que són unes dates complicades i que tots estem molt ocupats, pot ser ja l'hageu fet, però caldria redactar algún xicotet ordre del dia per a la reunió. Podriem dedicar els següents missatges a suggerir idees per a incloure-les en l'orde del dia de la reunió.

Per exemple: la votació sobre si fer ja revista d'Avamet, com fer-la qui s'encarrega i el seu format, o l'assunt de les estacions meteo propietat d'Avamet a punts assenyalats de la nostra geografia.

Aclarir una mica les idees abans de reunir-se mai bé mal, no?

Vinga, fins promte!

;)

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #56 el: 27 de Des de 10, 15:38:14 pm »
Por  enfermedad de mi madre,  he estado estos días  en el hospital ( afortunadamente ya ha pasado lo peor) y no he podido escribir, pero estoy totalmente de acuerdo con Alzimet, pues es lo que yo pensaba.

A parte de lo escrito yase me ocurre ( igual estoy equivocado), pero mas que una asociación de la comunidad Valenciana parece una asociación del CENTRO-SUR de la Comunidad Valenciana, por lo que deberíamos de ver que acciones podemos llevar a cabo para extenderla por Castellon y norte de Valencia. Creo que cuanto mas representativa sera mejor para la asociación y mas importancia tendrá.

Otra propuesta podría ser, una vez pasado el homenaje a Josep, pues crear como un homenaje-reconocimiento anual,  a personalidades que tenga que ver con el mundo de la investigación, comunicación... de la meteorología ( Se me ocurre. Con esto nos daríamos a conocer, pues algunos medios de comunicación podrían recoger el evento y hacernos publicidad de paso.

Bueno en otro rato sigo.

saludos.

Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #57 el: 28 de Des de 10, 00:44:04 am »
Por  enfermedad de mi madre,  he estado estos días  en el hospital ( afortunadamente ya ha pasado lo peor) y no he podido escribir, pero estoy totalmente de acuerdo con Alzimet, pues es lo que yo pensaba.

A parte de lo escrito yase me ocurre ( igual estoy equivocado), pero mas que una asociación de la comunidad Valenciana parece una asociación del CENTRO-SUR de la Comunidad Valenciana, por lo que deberíamos de ver que acciones podemos llevar a cabo para extenderla por Castellon y norte de Valencia. Creo que cuanto mas representativa sera mejor para la asociación y mas importancia tendrá.

Otra propuesta podría ser, una vez pasado el homenaje a Josep, pues crear como un homenaje-reconocimiento anual,  a personalidades que tenga que ver con el mundo de la investigación, comunicación... de la meteorología ( Se me ocurre. Con esto nos daríamos a conocer, pues algunos medios de comunicación podrían recoger el evento y hacernos publicidad de paso.

Bueno en otro rato sigo.

saludos.

Bienvenido de nuevo y que se recupere del todo lo antes posible. Comentar que me parecen interesantes tanta tus propuestas como las de Alzimet, todo lo que sea dar a conocer la asociación es positivo. Comentar tambien que esta asociación no parece del centro sur, una cosa es el seguimiento que se hace en este foro que es d'Ontinyent, en el cual si es verdad que postea más gente de la zona pero en ningun momento se le cierra las puertas a nadie sino todo lo contrario. Cuando esté la asociacion tendrá su pagina con su foro y todo (me imagino y pienso que es una cosa clave a tratar en la reunion) mas que nada porque en esa web es donde se llevaran a cabo "esas acciones" que seran desde mi punto la que represente al conjunto de la Comunidad Valenciana y que ninguna parte se sienta discriminada. Desde Orihuela hasta Vinaros y desde Xàbia hasta Ademuz. ;)

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #58 el: 28 de Des de 10, 08:50:42 am »

Bueno en otro rato sigo.

saludos.

Bienvenido de nuevo y que se recupere del todo lo antes posible. Comentar que me parecen interesantes tanta tus propuestas como las de Alzimet, todo lo que sea dar a conocer la asociación es positivo. Comentar tambien que esta asociación no parece del centro sur, una cosa es el seguimiento que se hace en este foro que es d'Ontinyent, en el cual si es verdad que postea más gente de la zona pero en ningun momento se le cierra las puertas a nadie sino todo lo contrario. Cuando esté la asociacion tendrá su pagina con su foro y todo (me imagino y pienso que es una cosa clave a tratar en la reunion) mas que nada porque en esa web es donde se llevaran a cabo "esas acciones" que seran desde mi punto la que represente al conjunto de la Comunidad Valenciana y que ninguna parte se sienta discriminada. Desde Orihuela hasta Vinaros y desde Xàbia hasta Ademuz. ;)

Yo no digo que se discrimine a nadie, faltaría mas, lo que digo es que ya sea por falta de información, de publicidad... no hay nadie del norte de la comunidad Valenciana y estaría muy bien extenderla por toda la comunidad, para que fuese mas representativa. :)

Saludos.
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
« Respondre #59 el: 29 de Des de 10, 00:07:18 am »

Yo no digo que se discrimine a nadie, faltaría mas, lo que digo es que ya sea por falta de información, de publicidad... no hay nadie del norte de la comunidad Valenciana y estaría muy bien extenderla por toda la comunidad, para que fuese mas representativa. :)

Saludos.

::)

Pero sí, tens raó i es una llàstima perque per la zona de Castelló hi ha un bon grapat d'aficionats.
Pense que quan la cosa es pose en marxa, ja anirà aplegant-se el personal.