Autor Tema: Compre estacio Davis segona ma  (Llegit 1263 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat rafeljp

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 1
  • Nuvolet!
Compre estacio Davis segona ma
« el: 12 de Ago de 18, 16:41:22 pm »
Bon dia, compraria una estació meteorologica de segona ma que estiguera en bon estat. Gràcies

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:Compre estacio Davis segona ma
« Respondre #1 el: 16 de Set de 18, 21:21:03 pm »
Bo... el tema de la compra de la Davis ja està solucionat (si tot va bé). Ara falta la instal·lació.

La part informàtica, estic en ellllooo! tinc una raspberry amb meteohub funcionant però com que això ja està un poquet desfasat, vaig a aprofitar una altra raspberry per instal·lar el cumulusMX (supose que em costarà un poquet però al final tot anirà bé jeje).

Pel que fa a la part de la instal·lació al lloc, amb l'ajuda de Damian i la graan ajuda posterior del crack Eugeni, a veure si la fem.
Ahir van estar al lloc veient possibilitats i al final ens em quedat amb dos:

- Propet de la casa, entre arbres (llunyans o xicotets i controlats), fàcil d'arribar i té pinta que fàcil de posar:


- Més lluny, pujant a la part més alta del terreny i a la vora d'una bona caiguda cap al barranc (ufff). Esta última, a Damian li agrada molt però jo veig difícil de posar... Eugeni dirà però no cal que es despenye ningú jeje:


I aquí el vídeo del lloc per poder veure millor on estaria l'estació si es posara allà dalt  ;)



Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Re:Compre estacio Davis segona ma
« Respondre #2 el: 17 de Set de 18, 13:30:11 pm »
La zona de arbres si està a l'ombria cap problema, si està a la solana... Per cert, aneu a vallar-la, no?
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re:Compre estacio Davis segona ma
« Respondre #3 el: 17 de Set de 18, 16:58:29 pm »
La zona de arbres si està a l'ombria cap problema, si està a la solana... Per cert, aneu a vallar-la, no?
Si la posem dalt, està a la solana perquè està a la part més alta de la muntanyeta. Els arbres són més alts però estan prou separats... però el lloc definitiu el veurem que puge també Eugeni a veure...

Això de posar una tanca... o posar-la directament a la casa (teulada) es va plantejar per evitar coses. Però ésveritat que per arribar a l'estació s'ha de passar inevitablement per la porta de sa casa (per l'altra banda hi ha una caiguda de 50 metres) i allí és on viuen ells tot l'any. Espereeeem...