Autor Tema: Socis?  (Llegit 23325 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
Re: Socis?
« Respondre #45 el: 22 de Set de 09, 22:46:46 pm »
Aixó, que jo en el pont no puc, però si voleu quedar entre setmana abans o després m'ho dieu.

]

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #46 el: 13 de Oct de 09, 23:02:25 pm »
Retornem al tema o que? Jo esta setmana no puc pero a la que setmana vinent podriem quedar si vos pareix be. Dia i hora i au!

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #47 el: 13 de Oct de 09, 23:07:43 pm »
Be, jo puc

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #48 el: 13 de Oct de 09, 23:13:35 pm »
Si, en principi no hi hauria problemo.

Vespraeta millor? hora de cafenet?
]

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #49 el: 13 de Oct de 09, 23:14:27 pm »
Si, en principi no hi hauria problemo.

Vespraeta millor? hora de cafenet?

Perfecte

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
« Respondre #50 el: 25 de Feb de 10, 13:47:58 pm »
Hola, no se com está el tema de la asociació me he registrat jo avui al forum y he vist el tema, be per la meva part també voldria entrar a la asociació cuant siga posible

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
« Respondre #51 el: 03 de Mar de 10, 22:59:54 pm »
Hola, no se com está el tema de la asociació me he registrat jo avui al forum y he vist el tema, be per la meva part també voldria entrar a la asociació cuant siga posible

Be, pel que veig pareix que está parat el tema, si ha alguna novetat ja es dirá suponc.
Gracies

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
« Respondre #52 el: 10 de Ago de 10, 22:26:04 pm »
.
« Darrera modificació: 10 de Ago de 10, 22:27:42 pm per borinot »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #53 el: 10 de Ago de 10, 22:47:56 pm »
Tota la raó, Borinot! El tema s'ha deixat caure sense més...

En fi, ara que han passat unes setmanes ja per Espanya de nou, crec que puc fer-me càrrec una mica més per organitzar açò amb la col·laboració de tots.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #54 el: 10 de Ago de 10, 23:09:11 pm »
Tota la raó, Borinot! El tema s'ha deixat caure sense més...

En fi, ara que han passat unes setmanes ja per Espanya de nou, crec que puc fer-me càrrec una mica més per organitzar açò amb la col·laboració de tots.

Es que eixe és el problema, que heu de ser els joves els qui tendreu que estirar del fil. I es que, encara que m'agradaria, ja tinc massa maldecaps damunt, que si els ecologistes de Castalla, que si l'alzheimer, que si la comparsa....
Lo qual no significa que em tingueu per a lo que vulgueu, especialment per a lo que ja sabeu.

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
« Respondre #55 el: 11 de Ago de 10, 21:50:20 pm »
Jo es que li estic pegant voltes al assumpte dels continguts. Per un costat està la raó de crear una associació que servixca com a targeta de presentació i representació de cara a la relació amb altres orges i estaments, ahí no veig cap problema i veig que l'associació tindria el seu paper encara que per part de la gent es ara el treball de raonar en qui i en quins assuptes en concret podriem utilitzar eixa "representació".

Pel altre costat está la llavor com "centre i aglutinant" d'informació dels aficionats del país, pero ara per ara eixa informació, eixes dades està repartida dins de una serie de webs dels propis aficionats que funcionen amb bona salut i qualitat algunes d'elles, es a dir, ni ha de ser un substitutiu de eixes webs, tal volta sí un centre d'informació que dirigixca a elles.

Així que s'ha de buscar la raó, per la qual un aficionat puga tindre l'associació com a una ferramenta atractiva per cobrir buïts.

Així pense que si es fera una web, no ha de ser per a tindre un "foro" més, jo tal volta la veig més com una guia de webs d'aficionats alhora que una RAM o una "sala de lectura" per dir-ho d'alguna manera,

Així ho veig com un eix de representació, d'activitats i de proposta d'activitats i d'informació meteorológica general propia o enllaçada amb els corresponents permisos dels autors.

La fusta per a fer alguna cosa així la tenim, tal volta el fet de donar d'alta l'associació i anar pensant en una sencilla pàgina web seria l'espenta necessaria per a que començarem a moure'ns.

Es cert que alguns tenim un xicotet problema amb eixa restricció de la durara del dia a només 24h pero un xicotet treball de suficients es pot anar tirant endavant.