Hola!
Resulta que un amic meu (Juan) ja té la Dip. Tècnica en Gestió Informàtica i l'any passat es va matricular a un màster en gestió web a la Universitat de València i té aquest any que fer el corresponent projecte final de màster.
Ell mateix em va dir que pensava que podria millorar moltes coses i afegir-ne de noves a la web d'ontimet.es. Estem parlant per exemple de la creació de BD on es pugen consultar diàriament dades de diferents observatoris, creats per usuaris (amb user i password) on puguen administrar les seues estacions, dades, etc... alguna cosa semblant a la gestió de les estacions de cada u a meteoclimatic.
Bé, m'ha dit que li agradaria afegir a la introducció del projecte diverses webs semblants d'estacions meteorològiques. Jo mateix li he dit que en conec un fum, però ell vol que cada propietari d'estació web li faça saber via email que té el vistiplau (pel tema de la Llei de Protecció de dades) del propietari per a poder penjar captures de les web, dades, dissenys, etc...
Com a contraprestació segons m'ha dit ell mateix vos remetria una còpia final del projecte on apareixerà la vostra estació segons calga.
Bé, això és tot. A vorer si entra per ací i comenta ell alguna coseta més.