Hola.
Ja estic en casa i m´acabe de llegir tots els missatges vostres des de que he escrit jo l´ultim a les 4 de la vesprada.
Quant he arrivat a Agullent a les 4:30 ja no nevava, cert es que a la part de dalt del poble s´insinuava una lleugerissima enfarinada, però res, ni nevada tipo Madrit

.
Nevades, no cal que ens preguntes tant home!, pot mirar tu mateixa el seguiment de models o fins i tot les nostres intervencions, es que a vegades et fiques un poc pesadet, sense acritut, eh!!

Despres , ja en Ontinyent, només un moment ha intentat tornar a nevar, això si, alguns cotxes tenien una lleugera cap de neu damunt desl capots.
I ja mes tata he anat des de Novetè fins a Caudet, ni rastre de neu per cap lloc, al tornar ho he fet per Fontanars, al poble res de neu tampoc, ja baixant si que hi havia una enfarinadeta xula, però pronte ja no es veia res.
En Otos em comenten que tambe ha nevat, però no ha quallat ni damunt dels cotxes, però es la 4ª nevadeta de l´hivern, i això ja es destacable.
Ara be, ha plogut prou, mes de l´esperat, prop de 10 mm hui, el que deixa un balanç del temporal, que aci si que ha sigut magnific, de
132 mm, en el que portem de mes ja en duc
189,5 mm.
I una dada molt destcable, i és el motiu pel que brolla l´aigua per tots els racons del terme, en els ultims 45 dies s´han arreplegat en Otos ni mes ni menys que un total de
344 mm.

I res més, ara toca descansar fins al proper , aci ara 3,7º.
Bona nit.