Autor Tema: HDR Fotografia inventiva  (Llegit 3383 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
HDR Fotografia inventiva
« el: 08 de Gen de 10, 22:40:04 pm »
Hola. Obric este tòpic per anar penjant fotos i tractaments HDR. Així les podem comentar , i per qué no aprendre tots de tots una miqueta.

Començe amb unes fotografies que si bé originalment no son meves (si d´un company de feina), la meva aportació ha sigut el crear el HDR corresponent. Al tindre que reduir el tamany per a poder penjarles, han perdut una miqueta de calitat, Però per a parlar de les aportacions lumíniques i tractament del color doncs si que valen.

El tractament HDR l´he fet amb el Photoshop CS4 Extended (previament tocant i accedint el format RAW amb el Càmera RAW).

Estes tres fotos son del poble de Benifallim, en la nevada del 14 de Desembre del 2009.

Animeuvos a posar els vostres, i com he dit abans ens ensenyarem tots de tots. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: HDR Fotografia inventiva
« Respondre #1 el: 11 de Gen de 10, 22:14:40 pm »
A vore Neva Grossa jo per la meua part lo del tractament HDR no tinc ni idea de que vol dir, pero he fet unes fotos i encara que se que amb eixe objectiu no puc fer molt mes penje la foto per a que em digau coses per millorar les proximes. Esta foto es pujan a Moncabrer en un moment en que es veia molt be el Mugron D'Almansa.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #2 el: 14 de Gen de 10, 21:03:57 pm »
Obviament, amb una compacteta no pot ser mai de la vida igual que amb un trasto d'eixos que us gasteu. Aixina i tot, també he fet provatetes amb l'HDR.

Quant mes parat tens l'objecte, mes fàcil és i millors resultats s'obtenen, per eixemple esta d'este estiu de la porta de ca'l meu germà Xavi:

Hi ha una situació, crec jo, que és indispensable l'ús de esta tècnica, especialment amb càmeres xicotetes com la meua. Es a poqueta nit, on exposicions llargues sempre cremen alguna part de la imatge, mentre que les curtes ixen massa negres:

També va be per a traure cels blaus:

I, clar, per conseguir efectes mes o menys afavorits:

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #3 el: 19 de Gen de 10, 21:29:56 pm »
Quin programador estás fet Vaquer... :o

Menys mal que tant sols disposes d´una compacteta, que si no, faries por.

Damimet, en quant a la teva foto jo la veig prou be. Ara, amb una miqueta de tractament fotogràfic, intentaria reduir la luminositat que te el conjunt de la foto (sol pasar en dies on la claritat, i la llum solar son prou fortes), i d´esta manera conseguir uns contrastos més alts i definits en les imatges.

A veure si trac un ratet i penje unes quantes més HDR, així com animeuse els demés a penjar... :-\
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #4 el: 21 de Feb de 10, 13:12:03 pm »
Pose aquesta foto que he retocat amb el Photoscape, i que digau quines coses mes tinc de tocar.  ;)

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.