Autor Tema: Eii timonet!!  (Llegit 2975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Eii timonet!!
« el: 08 de Ago de 07, 15:40:27 pm »

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Eii timonet!!
« Respondre #1 el: 08 de Ago de 07, 16:22:22 pm »
Ara mateix ho estava veient !!! Wauuuuuuuuuuu !! Una bona sorpressa, sense dubte !!

:D :D :D

http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=2508476&p_edi=ontinyent

[adjunt esborrat per l'administrador]
« Darrera modificació: 08 de Ago de 07, 16:30:47 pm per Timonet gelat »
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #2 el: 08 de Ago de 07, 23:03:18 pm »
Molt bé!  :D

La veritat és que eixa càmera és una canya... Des del primer moment ens hem il.lusionat quasi tant com tu...  ;)

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
« Respondre #3 el: 09 de Ago de 07, 09:49:11 am »
La repercursió de la teua inversió ha sigut ben matinera!

Amb eixa peaaaso càmera  ;)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #4 el: 09 de Ago de 07, 13:00:16 pm »
Hui també apareix citat al diari "Levante", però crec que no es pot llegir on-line. Inclús apareixen unes declaracions del mateix Timonet...  :avant:

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #5 el: 09 de Ago de 07, 13:15:50 pm »
Hui també apareix citat al diari "Levante", però crec que no es pot llegir on-line. Inclús apareixen unes declaracions del mateix Timonet...  :avant:

Aixó és cert?  :o

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #6 el: 09 de Ago de 07, 13:55:49 pm »

I tant!  :D

El que passa és que ho he llegit a una cafeteria i no podia endur-me el diari, clar...  :P

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #7 el: 09 de Ago de 07, 15:11:37 pm »

I tant!  :D

El que passa és que ho he llegit a una cafeteria i no podia endur-me el diari, clar...  :P

Però m'has deixat un poc bocabadat amb aixó de les meues declaracions... ???. Aquesta vesprada el compraré.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #8 el: 09 de Ago de 07, 15:41:21 pm »
La veritat és que la qualitat de la imatge s'ho mereix.

Enhorabona, Timonet!

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #9 el: 09 de Ago de 07, 19:51:41 pm »
Timonet! Esta vesprada ha vingut a ma casa una xica amiga dels meus pares que treballa en l'Ajuntament, i m'ha dit que hi havia una pàgina web molt interessant sobre Meteorología anomendada Ontimet, amb una càmara des d'on es veia l'Oratge que feia, i també m'ha dit que allí en l'Ajuntament estàven parlant molt de la Web i han entrat a veure-la i tot.
¡La teua web s'ha fet famosa! ¡Enhorabona!

Per cert, més o menys en Març o Abril de 2006 el meu mestre de Biología, Josep, va vindre a la nostra classe un día que plovía i ens va ensenyar un full on havía imprimit totes les dades del temps actual a Ontimet, i des d'eixe dia conec Ontimet.
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #10 el: 09 de Ago de 07, 22:14:18 pm »
Timonet! Esta vesprada ha vingut a ma casa una xica amiga dels meus pares que treballa en l'Ajuntament, i m'ha dit que hi havia una pàgina web molt interessant sobre Meteorología anomendada Ontimet, amb una càmara des d'on es veia l'Oratge que feia, i també m'ha dit que allí en l'Ajuntament estàven parlant molt de la Web i han entrat a veure-la i tot.
¡La teua web s'ha fet famosa! ¡Enhorabona!

Per cert, més o menys en Març o Abril de 2006 el meu mestre de Biología, Josep, va vindre a la nostra classe un día que plovía i ens va ensenyar un full on havía imprimit totes les dades del temps actual a Ontimet, i des d'eixe dia conec Ontimet.

Gràcies per haver-m'ho comentat. És xulo sentir aquestes coses. Un dia farà un any o més, vaig rebre un mail de algun càrrec del ajuntament, diguent-me que estàven molt contents amb el servei que oferia amb la web i l'estació. Però ja no recorde altra cosa més sobre aquesta font.

Bé, he comprat el diari "Levante" de hui. Ix tan sols una xicoteta columnneta a la secció de la Vall d'Albaida. El que no acabe d'entendre, és que l'article té pinta d'haver sigut escrit fa un any o més, per que el contingut "de dades" de la web no l'he cambiat ni l'he millorat, ja que no puc aportar més.  ;D ;D. Per altra banda, em sembla curiós que no hagen fet menció sobrela webcam i sí sobre les dades. Bé, vos deixe que el llegiu vosaltres mateix.

;) ;)

[adjunt esborrat per l'administrador]

Desconnectat Giorgimet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 300
  • ...Hivern de manteta i vicks vaporub!!!...
    • XATIMET
« Respondre #11 el: 09 de Ago de 07, 22:33:33 pm »
WOW... molt be... jo lo maxim que he arribat ha sigut al periodic comarcal!! Enhorabona Jesus ;)

Observatori Xàtiva-Espanyoleto: (www.xatimet.es)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #12 el: 09 de Ago de 07, 23:50:55 pm »
Gràcies per haver-m'ho comentat. És xulo sentir aquestes coses. Un dia farà un any o és, vaig rebre un mail de algun càrrec del ajuntament, diguent-me que estàven molt contents amb el servei que oferia amb la web i l'estació. Però ja no recorde altra cosa més sobre aquesta font.

Sobre això que dius de l'Ajuntament, els vaig escriure fa uns mesos un parell de vegades dient-los que seria interessant que posaren en algun lloc un enllaç a les nostres webs pel servei informatiu que oferim, però encara estic esperant resposta...

I tens raó això que comentes de l'article, l'havia llegit molt ràpid i no m'havia fixat que no posen res de la webcam  ???

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #13 el: 10 de Ago de 07, 17:34:40 pm »
Enhorabona, la web en general te mérit.
Xàtiva, València.