Autor Tema: Consell sobre estació meteorològica  (Llegit 1631 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pixarroglets

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
Consell sobre estació meteorològica
« el: 10 de Feb de 09, 17:35:59 pm »
Hola a tots. Estic pensant comprarme una estació meteorològica senzilleta (per qüestió d'€  :P) i rebuscant per internet n'he trobat una que es veu prou completa i econòmica. Volia demanarvos opiniò al respecte i per a donarvos una pista del que estic buscant simplement dir que tinguent termòmetre, pluvio i anemòmetre em conforme. D'ací a una temporadeta quan faça un aplegonet de calerons, em portaré la que em compre ara a la caseta per a l'estiu i ja buscaré alguna més completa i que traga dades més ajustades per ací al piso.
Aquesta es l'estació que he trobat...

Gràcies...
Ontinyent, València.


Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Consell sobre estació meteorològica
« Respondre #1 el: 10 de Feb de 09, 18:04:12 pm »
A meteoclimatic, molts usuaris es decanten per aquesta estació per que és econòmica i ofereix molt. No dona mals resultats si s'atenen correctament al software (pluges descalibrades, etc...), però sí és necessària una gàbia per al sensor, ja que no val per a res el que porta de fàbrica.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Pixarroglets

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
Re: Consell sobre estació meteorològica
« Respondre #2 el: 10 de Feb de 09, 18:24:03 pm »
A meteoclimatic, molts usuaris es decanten per aquesta estació per que és econòmica i ofereix molt. No dona mals resultats si s'atenen correctament al software (pluges descalibrades, etc...), però sí és necessària una gàbia per al sensor, ja que no val per a res el que porta de fàbrica.

Gràcies Timonet. Saps el per què dels problemes el que porta de fàbrica?. On podría fer-me en una bona gàbia d'ixes??
Ontinyent, València.


Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Consell sobre estació meteorològica
« Respondre #3 el: 10 de Feb de 09, 18:29:46 pm »
A meteoclimatic, molts usuaris es decanten per aquesta estació per que és econòmica i ofereix molt. No dona mals resultats si s'atenen correctament al software (pluges descalibrades, etc...), però sí és necessària una gàbia per al sensor, ja que no val per a res el que porta de fàbrica.

Gràcies Timonet. Saps el per què dels problemes el que porta de fàbrica?. On podría fer-me en una bona gàbia d'ixes??

Aquest sensor és massa gran i has de fer-te una gàbia per a ell exclusivament...

http://forum.meteoclimatic.net/index.php/topic,3594.0.html
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Consell sobre estació meteorològica
« Respondre #4 el: 10 de Feb de 09, 21:23:53 pm »
 :-\.. doncs es una llastima perque el sensor de temparatura es el principal,almenys per a mi.. jo vaig mirar també una d'aquestes característiques i preu molt semblant (que no fora la mateixa) però amb el mateix problema del sensor, i pel que es veu al fil de meteoclimatic no pareix que acabe de ser del tot fiable eixe muntatge. Ja se que es imposible que funcione igual que una que porte gàbia com cal ja de fàbrica com una davis o una oregon o la que siga, però conegueu alguna altra opció per a solventar este problema? o.. alguna estació que no tinga este problema i no sen vaja massa d'aqest preu? O amb paciència i provant es pot arribar a fer bé esta gàbia casera?
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat catimeteo

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 29
    • Meteocati
Re: Consell sobre estació meteorològica
« Respondre #5 el: 10 de Feb de 09, 21:44:05 pm »
Per evitar problemes amb la "garita", la teua millor opció és comprar-te una davis.

Si no vols gastar-te molts diners, amb una wizard, una monitor o una perception. Suposo que la presició deu ser semblant (o igual) que la Vantage pro 2 i són un poc més barates

Desconnectat Llamp

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Consell sobre estació meteorològica
« Respondre #6 el: 10 de Feb de 09, 22:10:54 pm »
Gràcies acmkti, però la veritat es que ara no em puc gastar massa diners i per això obtar per esta versió mes econòmica..

Hi ha un altre fil on pareix que ixga millor la cosa: http://forum.meteoclimatic.net/index.php/topic,169.0.html
, amés si els resultats son acceptables, m'agrada el repte de fer amb cura i ben construida la gàbia.

« Darrera modificació: 10 de Feb de 09, 22:21:34 pm per Llamp »
Alberic, Ribera Alta.