Hola a tots. Seguint amb les meves proves particulars, del teleobjetiu, i ensenyant-me a disparar amb ell. Avuí he pasat un dia d´allò més entretingut, ja que m´he desplaçat fins les inmediacions del Barranc del Sint (Alcoi), per a gaudir i de pas "afotar" a la comunitat de voltors que allá hi han.
A dir veritat el voltor comú (buitre leonado), es una especie prou comú a la geografia espanyola, però no obstant, es una meravella visual el contemplar el majestuos vol que tenen aquestes aus rapinyaires. Util.litzen la llei del mínim esforç per enlairarse i mantindres allá dalt, convertint-se en els reis i amos del cel. La comunitat que viu als voltants del Barranc del Sint, crec que es prou nombrosa, si bé el número exacte d´individus el desconeix; Aquest matí "a ojo de buen cubero", he pogut contar uns 60 exemplars???
No feu molt de cas amb la cualitat fotográfica, ja que com he comentat abans estic en ple aprenentatge, i vos puc asegurar que no es gens fácil fer-se amb el domini del "tele".
I no vullg deixar pasar l´ocasió d´agrair a Mr. H2O, per les seves indicacions de com arrivar al lloc adecuat.

Bé, que les disfruteu i per supost espere les vostres crítiques, sempre constructives clar está.....

Un lloc ideal per a gaudir d´aquestos pardalots.

Silueta inconfundible del voltor.

Ei, tú, que t´estic vigilant.....

es el que en eixe moment em va pareixer que em deia...

Vale, pegaré una volteta mentres tant...

Entre altres coses el tele també té l´utilitat, de poder identificar als individus mentres están en l´aire.

Adeuuuuu....

I finalment la ciutat d´Alcoi vista a través dels penyasegats del Barranc.

Promet tornar per a gaudir més i seguir practicant. Salutacions.