Sobre AVAMET > Associació / Asociación

AVAMET a les xarxes socials

(1/2) > >>

sergisellop:
Potser no siga jo el més indicat per dir açò, perquè no xarre massa per estos llocs  :P però...

Al Facebook:

* Si convidem a les nostres amistats a fer-se'n amics d'AVAMET...
Si postegem més cosetes, fotos, mapes i demés...
Si compartim coses que ens semblen interessants..."Vamos" si li donem vida...

*
Quan passen coses interessants mireu l'impacte que ha tingut aquestes dues setmanes (gràfica)

I si quan postegem alguna cosa amb l'usuari d'AVAMET afegim els hashtags relacionats #AVAMET #meteo per exemple... serà més efectiu al Twitter

Per a fer-nos publicitat i a veure si som més socis  ;)

sergisellop:
Una altra grafiqueta

Timonet gelat:
La veritat és que és espectacular! Encara que sense arribar a llevar el protagonisme al fòrum, lex xarxes com facebook y twitter són increïblement efectives per a difondre l'associació per que estàn obertes a tots, i amb un simple "compartir" o "retweet" tenim milers de noves cares que miren per primera vegada AVAMET.

pampacitrus:
Dos posts a aquest tema, decebedor.
Caldria que hi haguera responsables de les xarxes socials que s'encarregaren d'augmentar la difusió.
A més tinc dubtes de l'utilitat que hi haja dos comptes de twitter @avamet i @avapred

alzimet:

--- Cita de: pampacitrus en 14 de Gen de 16, 21:57:41 pm ---Dos posts a aquest tema, decebedor.
Caldria que hi haguera responsables de les xarxes socials que s'encarregaren d'augmentar la difusió.
A més tinc dubtes de l'utilitat que hi haja dos comptes de twitter @avamet i @avapred

--- End quote ---

Conforme es va parlar a l'assemblea hi ha un grup de treball de xarxes socials que està desenvolupant molt be la seua feina. Estant la part de comunicació predicció per a esdeveniments lligats a la meteo del dia a dia i la d'Avamet a seques per a donar a conèixer la info de l'associació, que de l'altra manera es perdria entre les altres notícies.

Si vols conèixer més detalls ací et pots descarregar la presentació de l'assemblea, on hi ha varies diapositives parlant sobre el tema:

http://www.avamet.org/forum/index.php?topic=2886.msg59494#msg59494

Salut!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version