Enquesta

¿Nou Fòrum per a l'AVAMET?

Si, és més correcte que anem tots allà.
2 (25%)
Si, però sense substituir aquest i la nostra participació activa.
3 (37.5%)
No cal, tinguem aquest.
2 (25%)
No cal, tinguem molts fòrums ja.
1 (12.5%)

Total de vots: 8

Autor Tema: ¿Fòrum?  (Llegit 4815 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
¿Fòrum?
« el: 28 de Gen de 09, 13:07:50 pm »
Una de les coses bàsiques per al funcionament i organització de l'associació serà la pàgina web de l'AVAMET. En ella es penjarà moltes coses que interessaran als aficionats i membres de l'associació. Però hi ha un detall que he estat pensant.

Aquest fòrum (ontimet) el vaig crear com a fòrum meteo/muntanya/natura de gent de les comarques veïnes i en definitiva de la CV, ara bé, amb el temps ha anat reunint les condicions per a ser un dels fòrums de futurs socis de l'associació per motius obvis.

La pregunta és senzilla. ¿Creieu que seria convenient que l'AVAMET disposara d'un fòrum que substituixca aquest, o per el contrari, caldria mantindre-lo de igual manera?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #1 el: 28 de Gen de 09, 18:27:11 pm »
Supose que ho dius per les duplicitats de faena al hora de mantenir-los.

Jo diría que es pot fer una modificació al 'Subs.php' de manera que determinat tema de este foro el pille de la base de dades de un altre foro, de manera que lo hi haja en uno també aparega en l'atre, amb lo qual pots matar els dos pardals d'un tir.

Per eixemple, al procesar la bariable 'board', si és 25 (este subforo mateix) que obriga la base de dades del foro del avamet (es pot fer per que un forum d'aquestos obri, fa la consulta i tanca la base de dades cada volta que es carrega una pàgina, amb lo qual es pot variar aquesta segons el num. de subforo, ja està fen-se això en board4all.cz -el foro dels programadors_dame_argo-) 
« Darrera modificació: 28 de Gen de 09, 18:31:29 pm per Vaqueret »

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #2 el: 29 de Gen de 09, 19:21:24 pm »
Jo me perd amb ho que diu Vaqueret  ;D

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #3 el: 29 de Gen de 09, 19:36:47 pm »
Jo me perd amb ho que diu Vaqueret  ;D

Jo també, ell és qui controla d'aquestes coses...  ;D

De tota manera no deia açò en plan tècnic, sino útil, per que no tenia sentit (o si) postejar en 2 llocs quan ací la majoria aniríem i participaríem activament en el fòrum d'AVAMET.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #4 el: 29 de Gen de 09, 20:37:02 pm »
jo faria una barreja, seguiria en Ontimet però podria haver en fòrum comú del Avamet accessible des dels 2 forums. Sempre que siga possible informàticament parlant

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #5 el: 29 de Gen de 09, 20:54:53 pm »
Jo faria un fòrum independent, propi de l'AVAMET, en un format paregut a este o allò que es decidisca en el seu moment pels socis, i que siga accessible des de la plana web de l'associació. Amb una part privada només per als afiliats-forers i un altra pública.

Quan estiga en marxa, s'afegeixen els enllaços a les discussions mantingudes ací al fòrum d'ontimet.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #6 el: 29 de Gen de 09, 21:50:24 pm »
Be, veig que no m'heu entés.
Lo que jo propose és crear un forum propi de l'AVAMET. Pero, al mateix temps, dic que és possible tècnicament el que eixe altre forum aparega com a part d'este, de manera que lo que es posteje per un costat aparega automàticament en l'atre i al inrevés.
Amb lo qual crec que ja no hi ha disjuntiva....

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #7 el: 29 de Gen de 09, 22:26:43 pm »
Està clar que l'AVAMET deuria comptar amb un nou fòrum, però pense que hi ha una gran quantitat de fòrums de meteo per ahí, per la qual cosa, si creem un nou fòrum, el que estariem fent es dispersant més tota la informació.

En el meu cas, quan em vaig comprar l'estació en vaig registrar a diversos foros en els que participava tots els dies. Amb el pas del temps, tan sols he acabant postejant pràcticament ací. Per tant, no estic dient que tota la gent va a fer el que jo he fet (que quede clar), però si es crea un nou fòrum, ¿no creurieu que estariem dispersant informació i mitjans humans, quan el que interesa es tindre "més pes"?

Si el que comenta Vaqueret resulta posible (que allò que es postetge a un fòrum apareixca en l'altre i viceversa) o no excesivament costós (jo d'informàtica no tinc ni p.i.), podria solucionar-se este assumpte. Si per mitjà d'este foro, naixerà l'AVAMET, doncs millor conservar-lo tot i que caldrà fer alguns canvis.

Jo en principi no vote.  ;D ;) o almenys ho faré quan escolte més opinions.  :)




« Darrera modificació: 29 de Gen de 09, 22:33:46 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Mado_Alzira

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 884
  • Alzira - Comunidad Valenciana
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #8 el: 02 de Feb de 09, 08:59:46 am »
Jo no crearia un altre foro, aquest és d'on ha eixit l'idea de la creació de l'AVAMET i aquest deuria de ser el foro de l'AVAMET.

Ja hi han molts foros de meteorologia i no podem acudir a tots....al menys jo pense aixina.

 :)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #9 el: 02 de Feb de 09, 22:00:51 pm »
Depend del tipus de fòrum.

Un fòrum per a qüestions internes:
- Afiliació.
- Comunicats del Consell Executiu.
- Accions.
- Publicació d'Actes.
- Convocatòries.
- Ordrens del dia d'Assemblees.
- Comunicació interna per al membres del Consell Excutiu i d'altres càrrecs.
- Qualsevol altra cosa per a mantindre una comunicació estreta que facilite la cohesió amb els soci.
etc.

Sí pot ser recomanable.

Un fòrum meteorològic, evidentment no. El fòrum valencià meteorològic és Ontimet i no cal ningú més, l'espai està ocupat.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #10 el: 02 de Feb de 09, 23:14:38 pm »
Totalment d´acord amb tú Josep. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #11 el: 04 de Feb de 09, 18:59:29 pm »
Depend del tipus de fòrum.

Un fòrum per a qüestions internes:
- Afiliació.
- Comunicats del Consell Executiu.
- Accions.
- Publicació d'Actes.
- Convocatòries.
- Ordrens del dia d'Assemblees.
- Comunicació interna per al membres del Consell Excutiu i d'altres càrrecs.
- Qualsevol altra cosa per a mantindre una comunicació estreta que facilite la cohesió amb els soci.
etc.

Sí pot ser recomanable.

Un fòrum meteorològic, evidentment no. El fòrum valencià meteorològic és Ontimet i no cal ningú més, l'espai està ocupat.

Gràcies, també veig aquest raonament com el millor.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat borinot

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
Re: ¿Fòrum?
« Respondre #12 el: 05 de Feb de 09, 23:41:34 pm »
Jo també faria la barreja, per un costat els temes propis de AVAMET i ficar un enllaç directe per a continuar postejant tots els demés temes a Ontimet...que es el "rat penat de l'escut"  ;D