Interessant...jo sí que em crec que hi haja tantes estacions d'estes. El problema és que possiblement estiguen en llocs com balcons, alguna pérgola d'alguna caseta, etc...i no marquen massa bé, per no dir gens...I no és precisament barata l'estació, val 160/170 euros pel que veig.
Estic mirant la web i a Ontinyent hi ha 5 estacions:
- Parc Ausiàs March
- Plaça St. Domingo
- Sant Rafel - Jacinto Benavente
- Santa Anna (a 500m al nord de l'estació de meteontinyent)
- Urb. Font de Pola
Les 4 primeres, per desgràcia, marquen bastant mal, sobretot unes mínimes altíssimes...Curiosament, la única que pareix que funcione mitjanament bé, és la que has de buscar amb la opció "No filtrar estaciones" per a que isquen les que donen dades "rares", la de Pola.
Hui ha marcat
16,0 /
32,0Eixa està en una zona interessant...4km a l'oest del casc urbà, en una zona on no tenim cap dada prop. Jo pense que en condicions de mesura normals, la mínima serà prou més baixa, eixa urbanització és una zona prou freda. Possiblement la urbanització més freda d'Ontinyent.
En fi, a vore si algun dels propietaris es passara per ací. Estaria molt bé, sobretot perquè ja fa temps que pense que si algú s'animara en posar una estació per Hèlios, Pola o prop, tindriem més coberta la zona oest, entre Ontinyent i Fontanars, per on passen moltes tronades.