Bon dia, vaig a comentar la situació per Càrcer aquests últims dies "inestables"
Diumenge: Ens va passar un nucli pel nord cap el migdia, per la vesprada cap a les 15, es crearen diversos nuclis cap la Mola de Cortes que es movien en la mateixa direcció, dels 4 nuclis, sols 1 es va desfer, clar està, el que es dirigia cap a la meva vall. Per tant, una estona després vaig vore 2 nuclis (un d'ell amb prou trons) passar per la costera sense tocar la meva vall. Quan pensaba que estaba tot perdut, l'última tempesta del dia per les nostres comarques, m'alcançà de ple, deixant 8 litres a Beneixida i a Càrcer, 7,6 a Antella i quantitas un poc més inferiors a la resta de la vall. Aquest nucli portava molts llamps i no va deixar res de pedra, intensitat forta durant uns 4 minuts.
El dilluns 26 passaren alguns nuclis per la matinada, deixaren 1,2 litres més. 2,5 a Beneixida.
Ahir, després de diversos nuclis que altra vegada ens passaren pel nord i pel sud, pero que allà on afectaven no hi deixaven ni un litre, ens alcançà la tempesta que amb la seva trajectòria sorprenent, afectà cuasi tot el prelitoral de València. 5,4 a Càrcer, 6 a Antella, 7 a Beneixida i 2 a Sumacàrcer, sense granis en cap lloc de la vall.
Ara, a esperar al dissabte

Acumulats aquest mes i any:
Antella: 15
146,4Sumacàrcer: 7,2
102,8Càrcer: 14,8
101,2Beneixida: 17,8
95Estubeny: 6,4
87,6Castelló de la Ribera: 13,7
85,2Tous Pantà: 7,8
77,6