General > Seguiments / Seguimientos

Meteogrames i Models, any 2006...

(1/27) > >>

carboner:
Wetterzentrale, dona la possibilitat de vorer meteogrames per certes coordenades, a aquesta web: http://www.wetterzentrale.de/topkarten/newenszr.htm

Entre les zones que més ens interessen, destaquem:

Interior Sud de València.

Interior Nord de Castelló

Costa d'Alacant/Murcia.

Res de res, de moment seguim amb una situació d´altes temperatures i predomini del vent del sud, només demà tindrem una efimera entrada del llevant, a llarg plaç la cosa continua molt malament, però no hi ha que perdre les esperançes, novembre per collons ha de ser millor que octubre.

carboner:

S´insinuen canvis però són a molts dies, de totes formes jo confie en que este novembre ens portarà el que l´octubre ens ha llevat. ::)

felet:

--- Cita de: carboner en 27 de Oct de 06, 22:43:56 pm ---
 S´insinuen canvis però són a molts dies, de totes formes jo confie en que este novembre ens portarà el que l´octubre ens ha llevat. ::)

--- End quote ---

Realment per poc que ploga al novembre segur que és més del que ha caigut en octubre  ;)

Vaqueret:
Home, baixada de temperatures? Mentre que faça llevant poc van a pujar les temperatures, ademes de baixar per al dimarts.

Pluja? Mentres que la dorsal Africana no es debilite.......  L'única possibilitat sería alguna petita bossa d'aire gelat que mos passara pel damunt, i amb el llevant algo hi podría haver, pero molt local.

carboner:

Continuen senyalant alguna cosa els models per a finals de la setmana vinent, sembla que podriem tindre un bon flux de llevant, en això només ja podriem parlar de pluges, però encara no ho tinc jo clar, de moemt el flux el veig un pel massa al nord, afectaria mes de València cap al nord, però la tendència és bona, a veure si tenim ja sort, collons!!! ;D

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version