Autor Tema: Convenio colaboracion Avamet e Ivia  (Llegit 19600 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat krisman

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« el: 16 de Oct de 13, 23:55:52 pm »
Estimados socios, tras la reunión mantenida hoy miércoles entre representantes del IVIA (Instituto Valenciano de investigaciones Agrarias) y Avamet , hemos llegado a los siguientes acuerdos:

- Destacar que este sera un acuerdo que por distintos motivos estamos interesados tanto Ivia como Avamet y que va a beneficiar a ambos.

- Nosotros (Avamet) nos ocuparíamos del mantenimiento de las estaciones, que nuestros socios se comprometan de forma libre y altruistamente a llevar el mantenimiento de las mismas.

-Este mantenimiento consistirá básicamente, en la limpieza del pluviómetro (hojas, insectos, barro... que puedan embozar  orificio de entrada de la lluvia) y el piranometro (posibles cacas de pájaros, polvo...). En especial, se realizara ante posibles episodios de precipitaciones.

- Ivia se ocupara de las reparaciones, sustitución de sensores, estaciones... así como de las instalaciones: vallados...

- Avamet pondrá en su web que colabora con el Ivia y el correspondiente enlace. Así mismo, el Ivia, pondrá en su web un enlace a Avamet apareciendo como entidad colaboradora.

- El único punto en el que tenemos que esperar una respuesta del Ministerio, pues no depende de Ivia, es la publicación de los datos de las estaciones del Ivia en la web de Avamet. Nos informan, que los datos que ellos tienen son similares a los de la web, (en diferido), pero que tienen proyectado implantar, en poco espacio de tiempo, la recopilación de datos en tiempo real.  Por ellos no hay problemas en que los utilicemos, publiquemos.... pero  necesitan la autorización del Ministerio que es el propietario de los datos. Nos prometen que van a realizar toda la fuerza que tienen para influir en la decisión final.

Hemos quedado para una próxima reunión, en la que nosotros les llevaremos un listado con los socios de Avamet y las estaciones del Ivia que se comprometen a mantener y ellos tendrán la respuesta del Ministerio.

Así, lo único que queda, es que vayáis diciendo que estación/es os comprometéis a llevar su mantenimiento.

Las estaciones las podéis encontrar en el siguiente enlace:

http://riegos.ivia.es/


Adjunto un  excell con los socios que habéis contestado y las estaciones elegidas



 
« Darrera modificació: 21 de Oct de 13, 22:38:04 pm per krisman »
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #1 el: 17 de Oct de 13, 00:14:09 am »
Vinga, jo comence!

Em demane l'estació de Carcaixent.  :D
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat krisman

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #2 el: 17 de Oct de 13, 00:16:09 am »
Victor  y un servidor la de Cheste.

De todas formas os pongo unas fotos de las estaciones pertenecientes al Ivia.
« Darrera modificació: 17 de Oct de 13, 20:45:19 pm per krisman »
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 841
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #3 el: 17 de Oct de 13, 00:17:08 am »
Per a mí l´estació de Picassent, propet de la Talaia de Casadalt :)

Salutacions!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #4 el: 17 de Oct de 13, 00:23:56 am »

 Jo em podria ocupar de la de Llutxent.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #5 el: 17 de Oct de 13, 00:24:30 am »
Brutal! Tot un avanç en el conservament, manteniment i divulgació de material meteorològic i climatològic en les bones mans d'una associació que vetla per la seguretat i fiabilitat de les dades i la riquesa de la cultura meteorològica a la Comunitat Valenciana... és una notícia fenomenal!

Enhorabona companys!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #6 el: 17 de Oct de 13, 01:19:39 am »
Jo podria em podria fer càrrec de l'estacióde Xàtiva i Montesa.  alegria*

Desconnectat meteoagres-bonell

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 310
  • Nuvolet!
    • Agres - Bonell
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #7 el: 17 de Oct de 13, 07:19:31 am »
Jo em demane la de planes!!!!! ;D
Partida de Bonell d'Agres, 664 m

Desconnectat Pego

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #8 el: 17 de Oct de 13, 07:31:30 am »
Bon día:
"Estimados reyes magos este año he sido buen y me pido... l'estació de Villalonga i també la de Ondara, si realment esta está en funcionament".
Ánim a tots.



Desconnectat MeteoBeniaia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 251
  • Nuvolet!
    • Meteobeniaia
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #9 el: 17 de Oct de 13, 09:02:46 am »
Jo també podria fer-me càrrec amb Meteoagres de l'estació de Planes



Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #10 el: 17 de Oct de 13, 09:20:42 am »
Bé,, fins que el Ministeri no  autoritze que  les dades poden anar també a  la  nostra WEB  AVAMET ....

Jo no en faré carrec de la Tavernes Valldigna ...  No pense treballar per a un Ministeri que es quede  les dades de una cosa que estic jo fent un manteniment...

Si treballe de vades es per el bé comú i que qualsevol puga vore o  gastar eixes dades...

Doncs  mentres  no estiga la resolució ministerial que confirme axó  , de que nosaltres  i tot el mon pot gaudir de les dades , no en faig carrer de l´ estació IVIA Tavernes,,,,   

I si al final diguen que le dades se les queden ells,,,, per la meva part , l´estació del IVIA  de Tavernes que la agafe qui vullga.  :)   

Desconnectat krisman

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #11 el: 17 de Oct de 13, 11:19:42 am »
Elan, en la reunión yo creí entender que los datos estan a nuestra disposición. EL Ministerio lo que tiene que contestar es si el día que los pongan en tiempo real, si podrán aparecer esas estaciones en nuestra web dando esos datos en tiempo real. Pero para consultarlos de un día a otro son públicos.
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #12 el: 17 de Oct de 13, 11:31:45 am »
De fet les dades a dia vençut les tenim a la MeteoXarxa de tota la vida. Ara el que els demanem és algo que encara no disposen ni ells, ja que el sistema de recollida de dades a temps real encara ni existeix, però està a la cantonada... I és ahi on entra el Ministeri, ja que ha de donar el vist i plau per a que la nostra web done les seues dades al mateix temps que la del IVIA, que ahir ens digueren que per ells cap problema, literalment digueren: "nosaltres no som com AEMET, no se les quedem per a nosaltres assoles"
Per cert, a més està la propaganda que ens faran a la seua pàgina web com a col·laboradors. Que també és important.

Salutacions
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat meteosueca

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 1
  • Nuvolet!
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #13 el: 17 de Oct de 13, 13:28:11 pm »

Ricard Pérez

Sueca

Per proximidad podría mantindre Polinya del Xuquer

i Benifaio ja que treballe a l’IES Enric Soler i Godes, on estic instal.lant una Davis Vantage Vue al centre i tinc intenció que el centre com a entitat siga soci de Avamet.

Salutacions i estem en contacte.

Desconnectat meteochiva

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 99
  • Xiva (Valencia)/(AEMET 8334b)
Re:Convenio colaboracion Avamet e Ivia
« Respondre #14 el: 17 de Oct de 13, 14:25:56 pm »
Pues como bién dice Krisman estaré encantado de compartir junto a el el mantenimiento de la estacion de Cheste. GRACIAS!  :D
"Nunca dejes de vigilar los cielos"