Autor Tema: MÀNEGUES MARINES A XÀBIA  (Llegit 1374 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
MÀNEGUES MARINES A XÀBIA
« el: 21 de Jul de 12, 13:55:03 pm »
Una molt grata sorpresa m'endut este matí al anar a fer unes fotos de les nuvolades que hi habien vora mar i sobre el Montgó, i he pensat que com pasaba prop del Portitxol i era matinet (8 h), i feia bon oratge per caminar un poc, corria bon airet, al fixarme mar endins he vist que estaven formantse varies mànegues marines, que no han acabat per coallar, pero al menys m'han donat una bona alegría dins de la tristor del estiu!!!
Deixe l'enllaç al album de fotos del facebook:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151115409870701.497784.387790840700&type=1
i una imatge penjada ací:

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: MÀNEGUES MARINES A XÀBIA
« Respondre #1 el: 21 de Jul de 12, 15:13:13 pm »
Quina sorpresa

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #2 el: 21 de Jul de 12, 19:37:38 pm »
Quina canya... encara no he tingut el gust...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #3 el: 21 de Jul de 12, 19:52:53 pm »
Quina canya... encara no he tingut el gust...
Pues ací Xàbia son prou propenses a formarse, jo n'he vist ja moltes.

Desconnectat CongestuS

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 63
  • En busca de la nevada perduda....
    • DibuLand
« Respondre #4 el: 22 de Jul de 12, 19:56:02 pm »
La fotografia és realment espectacular. Es veu perfectament el "con" de condensació,

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #5 el: 22 de Jul de 12, 23:45:04 pm »
La fotografia és realment espectacular. Es veu perfectament el "con" de condensació,

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)
Com ja li deia a timonet, ací a Xàbia es un lloc on molt fàcilment sen veuen de formacions de mànegues, no se jo exactamente el per que?, pero en lo que porte d'any ja es la 3ª o 4ª volta que les he vist.

Desconnectat CongestuS

• Reixiu
  • *
    • DibuLand
« Respondre #6 el: 28 de Jul de 12, 09:21:27 am »

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)
Com ja li deia a timonet, ací a Xàbia es un lloc on molt fàcilment sen veuen de formacions de mànegues, no se jo exactamente el per que?, pero en lo que porte d'any ja es la 3ª o 4ª volta que les he vist.

Home, jo penso que estàs a una zona privilegiada. Mar calent a l'estiu (pot voltar fàcilment els 28-30ºC al seu moment més àlgid) i tot el Golf de València a tocar. Una zona de divergència de vents en superfície (on un llevant se't gira a NNE, segurament, i ben carregats d'humitat)i de cisallament a moltes situacions,

Bé, no conec massa la Comunitat Valenciana però mirant el mapa, això és el que podria dir!

Una salutació mestre!  ;)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #7 el: 28 de Jul de 12, 13:09:26 pm »

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)

Home, jo penso que estàs a una zona privilegiada. Mar calent a l'estiu (pot voltar fàcilment els 28-30ºC al seu moment més àlgid) i tot el Golf de València a tocar. Una zona de divergència de vents en superfície (on un llevant se't gira a NNE, segurament, i ben carregats d'humitat)i de cisallament a moltes situacions,

Bé, no conec massa la Comunitat Valenciana però mirant el mapa, això és el que podria dir!

Una salutació mestre!  ;)
No coneixeràs la zona, pero ho has clavat!!
Salutacions!!

Desconnectat CongestuS

• Reixiu
  • *
    • DibuLand
« Respondre #8 el: 29 de Jul de 12, 22:54:33 pm »
A veure si tens més sort i fas un bon reportatge properament! El mes d'Agost hauria de ser clau per captar fenòmens d'aquest nivell,

Salut company  ;)