Autor Tema: M└NEGUES MARINES A X└BIA  (Llegit 1374 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
M└NEGUES MARINES A X└BIA
« el: 21 de Jul de 12, 13:55:03 pm »
Una molt grata sorpresa m'endut este matÝ al anar a fer unes fotos de les nuvolades que hi habien vora mar i sobre el Montgˇ, i he pensat que com pasaba prop del Portitxol i era matinet (8 h), i feia bon oratge per caminar un poc, corria bon airet, al fixarme mar endins he vist que estaven formantse varies mÓnegues marines, que no han acabat per coallar, pero al menys m'han donat una bona alegrÝa dins de la tristor del estiu!!!
Deixe l'enllaš al album de fotos del facebook:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151115409870701.497784.387790840700&type=1
i una imatge penjada acÝ:

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: M└NEGUES MARINES A X└BIA
« Respondre #1 el: 21 de Jul de 12, 15:13:13 pm »
Quina sorpresa

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #2 el: 21 de Jul de 12, 19:37:38 pm »
Quina canya... encara no he tingut el gust...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #3 el: 21 de Jul de 12, 19:52:53 pm »
Quina canya... encara no he tingut el gust...
Pues acÝ XÓbia son prou propenses a formarse, jo n'he vist ja moltes.

Desconnectat CongestuS

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 63
  • En busca de la nevada perduda....
    • DibuLand
« Respondre #4 el: 22 de Jul de 12, 19:56:02 pm »
La fotografia Ús realment espectacular. Es veu perfectament el "con" de condensaciˇ,

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #5 el: 22 de Jul de 12, 23:45:04 pm »
La fotografia Ús realment espectacular. Es veu perfectament el "con" de condensaciˇ,

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)
Com ja li deia a timonet, acÝ a XÓbia es un lloc on molt fÓcilment sen veuen de formacions de mÓnegues, no se jo exactamente el per que?, pero en lo que porte d'any ja es la 3¬ o 4¬ volta que les he vist.

Desconnectat CongestuS

• Reixiu
  • *
    • DibuLand
« Respondre #6 el: 28 de Jul de 12, 09:21:27 am »

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)
Com ja li deia a timonet, acÝ a XÓbia es un lloc on molt fÓcilment sen veuen de formacions de mÓnegues, no se jo exactamente el per que?, pero en lo que porte d'any ja es la 3¬ o 4¬ volta que les he vist.

Home, jo penso que estÓs a una zona privilegiada. Mar calent a l'estiu (pot voltar fÓcilment els 28-30║C al seu moment mÚs Ólgid) i tot el Golf de ValŔncia a tocar. Una zona de divergŔncia de vents en superfÝcie (on un llevant se't gira a NNE, segurament, i ben carregats d'humitat)i de cisallament a moltes situacions,

BÚ, no conec massa la Comunitat Valenciana per˛ mirant el mapa, aix˛ Ús el que podria dir!

Una salutaciˇ mestre!  ;)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #7 el: 28 de Jul de 12, 13:09:26 pm »

Una sort trobar-ne un,

Salut  ;)

Home, jo penso que estÓs a una zona privilegiada. Mar calent a l'estiu (pot voltar fÓcilment els 28-30║C al seu moment mÚs Ólgid) i tot el Golf de ValŔncia a tocar. Una zona de divergŔncia de vents en superfÝcie (on un llevant se't gira a NNE, segurament, i ben carregats d'humitat)i de cisallament a moltes situacions,

BÚ, no conec massa la Comunitat Valenciana per˛ mirant el mapa, aix˛ Ús el que podria dir!

Una salutaciˇ mestre!  ;)
No coneixerÓs la zona, pero ho has clavat!!
Salutacions!!

Desconnectat CongestuS

• Reixiu
  • *
    • DibuLand
« Respondre #8 el: 29 de Jul de 12, 22:54:33 pm »
A veure si tens mÚs sort i fas un bon reportatge properament! El mes d'Agost hauria de ser clau per captar fen˛mens d'aquest nivell,

Salut company  ;)