Autor Tema: Adéu al INM...  (Llegit 4759 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Adéu al INM...
« el: 11 de Mar de 08, 15:54:08 pm »
http://www.aemet.es/ca/portada

Avantatges:

- ::)

Desavantatges:

-NO Radar regionals.
-NO Meteosat 15 min.
-NO últimes dades d'estacions que no siguen capitals.
-NO novetats.

:'(
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Re: Adéu al INM...
« Respondre #1 el: 11 de Mar de 08, 20:31:09 pm »
Queixes.

Teniu que descarregàrvos el full de queixes i aquest és el que hi ha que enviar per mail.

http://www.aemet.es/es/atencion_al_publico/quejas_y_sugerencias

Podéu enviar-lo a ciudadano@inm.es.

Jo ja he cumplit.

Es indignante que la actual página de la AEMET.es deje de contar con infinidad de servicios que ofrecía la ya caducada INM.es.

Servicios como el Radar regional, utilísimos para predicciones de lluvia a muy corto plazo; la consulta de estaciones automáticas de las localidades han desaparecido por arte de magia; consulta de modelos Hirlam también se ha visto mermada, y un largo etc…

Cómo comprenden ustedes que ahora DEBA PAGAR por unos servicios que hace 24 hr eran gratuitos? Cómo tienen el santo morro de hacer esto? Qué no pagamos ya nuestros impuestos los ciudadanos? Qué debo pagar 2 veces por lo mismo? No señores.

Otras organizaciones europeas aportan información y más información, de forma gratuita. Cómo se vería la nueva AEMET si la mayoría de los 4800 observadores altruistas dejasen de pasarles los datos de sus observatorios? Mal, verdad? Ustedes nos han hecho lo mismo.

Señores, no vayamos en retroceso, intentemos avanzar.

Atentamente,

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #2 el: 11 de Mar de 08, 21:36:16 pm »
molt be timonet ara ho faig jo

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #3 el: 11 de Mar de 08, 21:58:11 pm »
Crec que és una mostra mes de que ens hem de prendre 'en serio' la cosa de la associació. Jo no crec que per les queixes d'unes decenes de particulars vagen a canviar res, pero sí veig mes fàcil que faciliten molta mes informació a una associació meteorològica legalment constituida.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #4 el: 11 de Mar de 08, 22:19:41 pm »
Crec que és una mostra mes de que ens hem de prendre 'en serio' la cosa de la associació. Jo no crec que per les queixes d'unes decenes de particulars vagen a canviar res, pero sí veig mes fàcil que faciliten molta mes informació a una associació meteorològica legalment constituida.
tens rao .... :-\
pero ja ta¡¡
« Darrera modificació: 11 de Mar de 08, 22:21:18 pm per H2O »

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #5 el: 11 de Mar de 08, 22:44:05 pm »
Realment resulta molt frustrant que els serveis que fins ara s'han estat oferint de forma totalment gratuïta, ara (per allò de la racionalització de l'administració pública) es tinguen que privatizar; i el més greu (baix el meu parèixer), és que estem parlant de cultura i educació per a les generacions vinents.  :'(

En canvi el que les televisions (principalment les públiques que ens costen els diners) estiguen donant diariament autèntics espectacles botxornosos de "bodorrios, jet set & high society, and so on", això si que sembla d'interés i cultura generals i oberts per a tot "quisky".

Aissss, senyoooooor.  :oops: :oops:

En fi, no valdrà per a res, però per intentar-ho que no quede.
« Darrera modificació: 11 de Mar de 08, 22:51:03 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #6 el: 12 de Mar de 08, 21:54:33 pm »
És necesari la creació d'un servei valencià de meteorologia, però des de fa molt de temps. Malauradament no hi ha cap indici de que això siga així, tot i que l'Estatut diu que hi han competències per a desenvolupar-ho, no hi ha voluntat.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #7 el: 14 de Mar de 08, 16:23:01 pm »
Hi ha que reconeixer que estos de la AEMET son els 'putos amos'.
M'han ensenyat moltissim.

D'avui en avant vaig a fer lo mateix: anunciaré a bombo i platillo que vaig a fer grans millores en els meus programes, les retallaré ostensiblement i, quan tinga tots els clients xillant com a descosits, tornaré a posar lo mateix que tenien. I ala... tots la mar de contents i a agrairme-ho!!

;D

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #8 el: 14 de Mar de 08, 16:53:56 pm »

D'avui en avant vaig a fer lo mateix: anunciaré a bombo i platillo que vaig a fer grans millores en els meus programes, les retallaré ostensiblement i, quan tinga tots els clients xillant com a descosits, tornaré a posar lo mateix que tenien. I ala... tots la mar de contents i a agrairme-ho!!

;D

T'has enterat que tornen a estar disponibles els radars regionals?  ;D

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #9 el: 14 de Mar de 08, 17:15:38 pm »

;D

T'has enterat que tornen a estar disponibles els radars regionals?  ;D

I... Ha hagut alguna millora?

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #10 el: 14 de Mar de 08, 18:00:34 pm »

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #11 el: 14 de Mar de 08, 18:30:05 pm »

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #12 el: 14 de Mar de 08, 21:07:13 pm »
;D

Poc a poc..

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #13 el: 14 de Mar de 08, 21:29:21 pm »
Jo supose que l'AEMET ha volgut, al començament, eliminar una serie de productes que pensaven que o bé eren massa tècnics o que la gent normal del carrer no l'interesaven perquè no arribaven a entendre alló. Evidentment hi haurà molta gent que només es fixa en el mapa de simbols o la predicció en format de text i ho demés li bé una mica gran.

L'AEMET no havia pensat en els aficcionats i ara pot ser se n'ha adonat que el col·lectiu d'aficionats és més gran dels seus càlculs inicials.

Ha tingut una reacció ràpida, com no podia ser altra manera tractan-se d'un servei públic i ara només cal esperar de quina forma articula l'accés als productes, perquè ara per ara es troben de forma provisional.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #14 el: 15 de Mar de 08, 00:03:16 am »
Jo supose que l'AEMET ha volgut, al començament, eliminar una serie de productes que pensaven que o bé eren massa tècnics o que la gent normal del carrer no l'interesaven perquè no arribaven a entendre alló. Evidentment hi haurà molta gent que només es fixa en el mapa de simbols o la predicció en format de text i ho demés li bé una mica gran.

L'AEMET no havia pensat en els aficcionats i ara pot ser se n'ha adonat que el col·lectiu d'aficionats és més gran dels seus càlculs inicials.

Ha tingut una reacció ràpida, com no podia ser altra manera tractan-se d'un servei públic i ara només cal esperar de quina forma articula l'accés als productes, perquè ara per ara es troben de forma provisional.

Sí, pero jo no em refereixc a l'actuació del AEMET, que em pareix la lògica i, de fet, és un calc a les mesures que va proposar en el seu moment Millàn (el del CEAM) quan va vindre del servei meteorològic canadenc i li van oferir la direcció del antic INM. Eixes mesures poden ser impopulars en un primer moment, pero no dubte que a la llarga faràn eixir al INM del estat catatònic en que es trovaba, depenent totalment de tecnologia foràneaper al seu treball.
Lo que no entenc és la reacció del aficionats, que quedant-se exactament igual que estaven, mostren tan gran agraiment... Per això deia que tot açò m'ha donat una gran llisó sobre el comportament que tenim que es pot fer servir a l'hora de vendre qualsevol producte....
(es que estic ficant-me ara en formar una empreseta ja a un cert nivell i estic obsessionat)