Bona vesprada.
Jo ahir em trobava a la Serra d'Enguera al pic de Vigilancia de ADENE, a les 19:30 ja men anava però de sobte es va formar un xicotet cúmul que va començar la traca, els llamps eren continus però tots dins del mateix núvol, poc a poc va anar agafant força, la tronada va començar a engreixar, la direccio era WSW cap al ENE però va començar a realimentar-se en direcció de NE a SW, cada volta plovia més i al final comença el ball de ratjos núvol terra entre Benali-la Matea- Benalaz-los Altos i Navalon (contabilitzat: 1 a los Carasoles altre a la Peraleja, altre a Benalaz, altre a Benali i l'ultim cap a la Perereta). El més gros va tirar cap a Navalon i la Matea i de allí cap al SE Cumbres de Valencia-Serra Grossa-Ontinyent on ahí la tronada pel que he vist va arribar al seu màxim. La veritat es que allà dalt a la torre, veient com caien ells llamps ho vaig pasar prou canutes, però be van caure 10 mm a la torreta de vigilància 4,2 mm a Benali, 29,2 mm a la Matea, 13,6 mm a Navalon de Arriba i a Vallada 16,2 mm.
A Canals també va ploure, encara que no va durar molt al voltant de 15 min. i vam arreplegar 4 litres.
He estat mirant els videos i son per a flipar menudes pedres vos van caure...
Salutacions