Per cert Adrià tens tota la raó del món, doncs si estan les acreditacions de meteoclimàtic serà per alguna cosa i no per a fiar-se despés de qualsevol dada. Ahir mateix al cotxe al sol em marcava 40,5º peró l'estació es va quedar per sota de 37º... però en fi, és el que hi ha.
Com era d'esperar:
Oratge RTVV
Màximes divendres 20 de juliol.
Encara ha fet molta calor a l'interior de València i d'Alacant, amb valors que han arribat als 40º a Jalance i a l'Alcúdia.

Castelló:31º, Alacant:30º, València:29º. Hem tingut observatoris que han mantingut la temperatura màxima d'ahir o, fins i tot, ha pujat.
Com bé dius, no entenc per què donen dades d'estacions sense acreditació (de les quals moltes són fiables, però altres no). Hui mateixa, al costat de l'Alcúdia han marcat 30,6ºC a Carlet o 33ºC a Alzira. I 36ºC a Sumacàrcer que és un dels llocs més càlids de la Ribera Alta. Si fóren mínimes em crec grans diferències, però no pot haver 9ºC de diferència en la màxima amb el poble del costat amb la mateixa altitud, vent, etc...és una barbaritat de diferència.
També m'ha sorprés que es veu que agafen dades de Meteoclimatic o Aemet, i no he vist que posen "Font: Meteoclimatic", com si que fan a TV3 o TVE...no els costaria massa...