Autor Tema: Agost de 2012  (Llegit 19939 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Agost de 2012
« Respondre #210 el: 30 de Ago de 12, 22:16:29 pm »
Hi ha que reconéixer que ara ací i ara allí (no, per ací Pego no) està plovent quantitats raonables per moltes zones...

Desconnectat meteotales

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 55
  • Twitter @meteotales
    • Meteoclimàtic
« Respondre #211 el: 30 de Ago de 12, 22:52:56 pm »
Bona nit

A Tales hem arreplegat 5.2 mm, quatre gotes que no ens donaran per salvar el mes d'agost :(
Ara tenim 20ºC i bufa brisa des de la vall, la sensació és d'una fresqueta molt bona.

Algunes dades dels pobles veïns:

- L'Alcúdia de Veo 4.2 mm
- Onda (poliesportiu): 4.2 mm
- Fanzara: 9.6 mm

Pareix que ja s'ha acabat tot per Castelló.

Tales, la Plana Baixa, País Valencià / 249 msn

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #212 el: 30 de Ago de 12, 23:02:58 pm »
Plou molt fort per la Ribera, fins al moment:

Guadassuar - Saih 87,4mm
L'Alcúdia - Meteoclimatic 63,0mm
Algemesí - Saih 57,6mm
Alzira - Ceam 57,6mm
Alzira - Saih 53,0mm
Ontinyent, València.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #213 el: 30 de Ago de 12, 23:15:57 pm »
La cosa s'està ficant seriosa!! No para de regenerar-se la tempesta a les immediacions de la serra de Corberaa!! A este pas no tardaran molt en arribar als 100mm

Amb la tonteria ja fa quasi 2:30h que va naixer la tempesta...  :-X

Modifique:Ara va i es mor també el radar de Múrcia :( Així que he emprat un mètode que mai falla ;D Mon pare em diu que a Alzira continua caiguent amb ganes i que des de les 21:00h que no para de ploure una tempesta que venia de Guadassuar i que tampoc destaca per tindre molt d'aparell elèctric, també diu que hi ha moments que plou una mica menys i quan pareix que vaja a parar mampren de nou amb molta força.
Per altra banda, als radars de Barcelona i Tarragona es veu que creixen els nuclis de precipitació amb força davant de les costes de Castelló i Tarragona, és molt bon símptoma!!
« Darrera modificació: 30 de Ago de 12, 23:55:30 pm per alzimet »
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #214 el: 31 de Ago de 12, 00:44:31 am »
Estem ací a Tavernes de la Valldigna a casa de Empar concretament que ens ha acollit en mig de la tromba d'aigua que hem pillat per Ribera, ecumulat en Tavernes de la Valldigna 117 litres i encara continua plovent amb algo de aparell elèctric. Ja vos pasarem els videos i fotos.  ;)

Per cert jo amb els 36 litres que m'han caigut estic ben agraït  ;D

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #215 el: 31 de Ago de 12, 00:48:57 am »
Estem ací a Tavernes de la Valldigna a casa de Empar concretament que ens ha acollit en mig de la tromba d'aigua que hem pillat per Ribera, ecumulat en Tavernes de la Valldigna 117 litres i encara continua plovent amb algo de aparell elèctric. Ja vos pasarem els videos i fotos.  ;)

Per cert jo amb els 36 litres que m'han caigut estic ben agraït  ;D

200mm en 2 episodis en 5 dies de distància, no està malament Empar!!  :-si

Esperarem els videos i fotos amb impaciència.

PD: Lo dels radars és.......

Modifique: Per cert, a Simat de la Valldigna a uns km de no res 16mm en tot el dia :X

« Darrera modificació: 31 de Ago de 12, 00:53:05 am per alzimet »
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #216 el: 31 de Ago de 12, 01:10:09 am »
Per Almansa no ha plogut, 0 patatero  :'(
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #217 el: 31 de Ago de 12, 01:33:53 am »
Igual m'equivoque, però no sé on veien a l'Oratge de Canal 9 que a partir de la nit entraria la pluja del mar cap a l'interior i la situació s'allargaria fins al matí. Els models que havia mirat, per esta zona com a molt posaven pluja fins a les 2-3 de la matinada.

Ací els núvols van a menys, i pel que veig des de les 12 de la nit com a molt han caigut 4 o 5mm on més ha plogut.
Ontinyent, València.

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 405
« Respondre #218 el: 31 de Ago de 12, 03:01:56 am »
Bones, ha finalitzat un gran dia de caça per a mi, MeteoCanals i Calabuig, en el qual ens hem empassat la tempesta de Canals (36 litres) i ens hem recorregut sencera la tempesta de les Riberes, des del port de Càrcer fins Favara, travessant carreteres plenes d'aigua, immensos tolls, minibarrancs que entorpien el camí i sempre amb poca visibilitat degut a la intensísima plutja. Ha estat fantàstic estar sota d'aquesta tempesta gairebé en el seu màxim apogeu i hem passat per gairebé totes les localitats per on deixava més aigua, en el moment correcte. Semblava que estiguéssim dins dels arreons d'una típica gota freda.

Estem sans i estalvis i molt contents. Demà faré un petit reportatge que mostrarà per on hem passat, juntament amb imatges del radar i les fotos i probablement vídeos que ha fet Calabuig.

Ací a Càrcer he recollit 11 litres justos al meu pluvio, les quantitats a la resta de la vall s'han mogut al voltant d'aquesta xifra. Bona nit!
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #219 el: 31 de Ago de 12, 08:46:51 am »
Bon dia a tots.

Finalment vaig arreplegar al dia d´ahir 19mm. (zona Torretes-Serafines). I la mínima d´aquesta pasada nit s´ha quedat en 15ºC. Tot un plaer per a dormir.

Després de la tronada d´ahir dubte que tornem a veure a Ibi les máximes per damunt dels 33ºC. a l´ombra fins l´estiu de l´any que be. :D

Pd: bona aventura Meteocarcer i companya, esperarem a veure les fotos i videos. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat meteotales

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 55
  • Twitter @meteotales
    • Meteoclimàtic
« Respondre #220 el: 31 de Ago de 12, 14:12:56 pm »
A Tales hem dormit fresquets hui amb una mínima de 15.5ºC. El cel té un blau fabulós i hi ha una excel·lent visibilitat  :)

Tales, la Plana Baixa, País Valencià / 249 msn

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #221 el: 31 de Ago de 12, 14:15:02 pm »
Hola.

Fa un dia perfecte, no pareix agost! 23ºC a les 2 del migdia, humitat relativa per baix del 50% i cel ben blau.

Les pròximes nits seran prou més fresques, hui 17ºC de mínima.
Ontinyent, València.

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #222 el: 31 de Ago de 12, 18:12:29 pm »
A  nit a punt de gitarme  00.00 h de la nit , veig una perduda en el movil, del Rafa (Meteocanals) , li cride i es possa MeteoCarcer, transcripció de la conversa :

Empar  estem en el teu poble , venin de fer la volta turistica a la Comunitat valenciana, jajajajaaja, en Favara no veiem ressssss, que fasssss....

Empar : xé tios , esteu locos, viniu a casa , i sequeuse .... jajjajaja

Va ser una sorpresa molt agradable , estar una estona en companys , varem analitzar el tema meteorologic, vam despotricar dels RADARS  , en van contar les seves peripecies , jajajajajja , molt agradable , xé !  la visita  amics, sabeu que ma casa  es ouverta en l´hora que la necesiteu per a resguardar-se de la plutja , y tomar un refrigerio , jajajajaja

Va ser una tronada espectacular , vaig tindre intensitats de 225 lts x minut, xe que barbaritat, la plutja pegaba en les persianes amb tanta força que semblava que estaba granitzant .

Este mes d´agost Tavernes va batre un record desde 1968 que tinc dades,
el total en mi DAVIS
 Agost 2012  : 215,6 lts
 Agost 1983 ( açí no tenía DAVIS , pluviometro de jardín , muy aceptable ) : 165 lts
 Agost 2002  : açi encara tenía la DAVIS , "           "              "                 ) : 126 lts

Este viatje li he guanyat al gran vençedor  METEOPEGO,  :-si 

falta vore METEOXÁBEA com ha quedat , que este home també fa por , quant li plou per allí  :) 

Esta es l´informació de la nit , Toni ( Alzimet )  teníem 1017 ´4 mb i la fletxeta de la DAVIS , CAP AMUNT ....,  va ser un front gelat que va  espentejar la calor que teníen al damunt ......  ( o una plutja cálida espentejada ....) traume de dubtes MESTRE....

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #223 el: 31 de Ago de 12, 20:53:17 pm »
A  nit a punt de gitarme  00.00 h de la nit , veig una perduda en el movil, del Rafa (Meteocanals) , li cride i es possa MeteoCarcer, transcripció de la conversa :

Empar  estem en el teu poble , venin de fer la volta turistica a la Comunitat valenciana, jajajajaaja, en Favara no veiem ressssss, que fasssss....

Empar : xé tios , esteu locos, viniu a casa , i sequeuse .... jajjajaja

Va ser una sorpresa molt agradable , estar una estona en companys , varem analitzar el tema meteorologic, vam despotricar dels RADARS  , en van contar les seves peripecies , jajajajajja , molt agradable , xé !  la visita  amics, sabeu que ma casa  es ouverta en l´hora que la necesiteu per a resguardar-se de la plutja , y tomar un refrigerio , jajajajaja

Va ser una tronada espectacular , vaig tindre intensitats de 225 lts x minut, xe que barbaritat, la plutja pegaba en les persianes amb tanta força que semblava que estaba granitzant .

Este mes d´agost Tavernes va batre un record desde 1968 que tinc dades,
el total en mi DAVIS
 Agost 2012  : 215,6 lts
 Agost 1983 ( açí no tenía DAVIS , pluviometro de jardín , muy aceptable ) : 165 lts
 Agost 2002  : açi encara tenía la DAVIS , "           "              "                 ) : 126 lts

Este viatje li he guanyat al gran vençedor  METEOPEGO,  :-si 

falta vore METEOXÁBEA com ha quedat , que este home també fa por , quant li plou per allí  :) 

Esta es l´informació de la nit , Toni ( Alzimet )  teníem 1017 ´4 mb i la fletxeta de la DAVIS , CAP AMUNT ....,  va ser un front gelat que va  espentejar la calor que teníen al damunt ......  ( o una plutja cálida espentejada ....) traume de dubtes MESTRE....

Campinona no: matrícula d'honor...molt bé, m'alegre per tu i per eixos companys nocturns que van anar a vore't...
Ací pràcticament 0 i és que finalment no va ser una situació adeqüada per als meus interesos amb un vent terrà del oest jo estic totalment venut...una altra serà.
Però ja és bo que ploga siga a on siga que està tot molt sec.

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
  • Missatges: 476
« Respondre #224 el: 31 de Ago de 12, 22:54:50 pm »
Anit ere tot un espectacle vore des de la terrasa el "castell de focs" que hi havie dins la mar, enfront de València. No passaven 20 segons que no s´encenguere el cel. Este matí hi havia una visibilitat excelent. Des de la platja de Nules es veien molt bé les serres del Sud de València, i afinant molt la vista fins i tot el Montgó.
La foto, està feta amb zoom, i crec que és del Montdúver i la serra de les Agulles.
Castelló. Plana Alta