Autor Tema: Setembre de 2012  (Llegit 26266 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Moderació

• Moderador
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 105
  • Antitroll i Antispam
Setembre de 2012
« el: 31 de Ago de 12, 23:59:19 pm »
 rain
Moderació del Fòrum d'AVAMET

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Setembre de 2012
« Respondre #1 el: 01 de Set de 12, 03:01:30 am »
Hola

15,5ºC per començar setembre! A veure fins on baixa...

Ara mateix:

Alcoi - Sierra Mariola (Alacant) 12,3
 Fontanars - Torrevellisca (Valencia) 12,9
 Catí (Castelló) 13,1
 Fontanars dels Alforins (Valencia) 14,2
 Banyeres de Mariola (Alacant) 14,2
 Alcoi - ACIF (Alacant) 14,5
 Onil - Camí dels Pous (Alacant) 14,5
 Caudete de las Fuentes (Valencia) 14,7
 Ontinyent - La Solana (Valencia) 14,9
 Ibi - TOTmeteo (Alacant) 15,0
Ontinyent, València.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #2 el: 01 de Set de 12, 13:14:00 pm »
Bon dia a tots.

Començem Setembre amb una mínima de 11,5ºC. (900msnm). Quin gust... :-* per moments vaig arrivar a creurem que no tornaria a veure esta frescoreta. ::)

Cel molt aclarit amb una netedat i visibilitat excepcional, i aixó no tenia que desaprofitar-ho. Unes fotos d´aquest matí cap a les 8:30h. i a uns 1100msnm. mirant cap a la zona marítima de San Joan i El Campello (1ªfoto), i cap a Xixona i Pou del Zurdo en la Carrasqueta (2ªfoto).

Adeuu
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
« Respondre #3 el: 01 de Set de 12, 13:52:50 pm »
A Xàbia em començat septembre amb una xicoteta sorpresa esta matinada, al voltant de les 4:30 de la matinada s'ha produit un fort pero curt ruixat que ha deixat la veritat poca pluja, pero al menys ja em encetat el registre del mes, al Port de Xàbia amb 1.2 litres.
A la zona del Montgó, on viu el meu germà i on jo tinc un pluviometre hellman, segons m'ha dit ell, va durar poc pero va caurer amb moltísima força, i a deixat 5 litres.
Al altres llocs de Xàbia, res més destacable, 0.8 litres a la partida Roig, i ja cap registre de pluja més!!.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #4 el: 01 de Set de 12, 15:43:47 pm »
Quines meravelloses fotos Nevà Grossa!

Qui ho diria... quin començament de setembre més bo... per a dormir ja cal tapar-se!

A hores d'ara,

25,9ºC i un 31% amb vent de gregal, molt eixut baix el meu punt de vista.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #5 el: 01 de Set de 12, 16:11:45 pm »
13,9ºC de mínima a la zona de St. Rafel, des de juny que no baixava tant. Les pròximes dos nits podrien ser més fresques encara, encara que el rècord a Ontinyent per estes dates són 7,5ºC el 3 de setembre de 1965, impossible de superar.

Mínimes de hui a Ontinyent:

La Solana 13,4
Llombo 13,8
St. Rafel 13,9
Aemet (Convent) 14,2
Sta. Anna N 14,7
Germanies 15,0
Ceam (Morera) 15,2
M. Valls 15,5
St. Josep 15,7
IES Jaume I 15,7
Ontinyent, València.

Desconnectat meteotales

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 55
  • Twitter @meteotales
    • Meteoclimàtic
« Respondre #6 el: 01 de Set de 12, 20:15:19 pm »
Bona vesprada :)

La darrera nit a Tales hem tingut una mínima bastant baixa per l'època de l'any, 13.2ºC. Durant tot el dia el cel ha estat enteranyinat i la temperatura s'ha mantingut constant entorn els 22ºC amb una màxima també suau de 24.6ºC. Pareix que durant la nit seguiràn passant els núvols el que pot mantindre les mínimes un poc més elevades.

Tales, la Plana Baixa, País Valencià / 249 msn

Desconnectat meteotales

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 55
  • Twitter @meteotales
    • Meteoclimàtic
« Respondre #7 el: 01 de Set de 12, 20:16:28 pm »
Bon dia a tots.

Començem Setembre amb una mínima de 11,5ºC. (900msnm). Quin gust... :-* per moments vaig arrivar a creurem que no tornaria a veure esta frescoreta. ::)

Cel molt aclarit amb una netedat i visibilitat excepcional, i aixó no tenia que desaprofitar-ho. Unes fotos d´aquest matí cap a les 8:30h. i a uns 1100msnm. mirant cap a la zona marítima de San Joan i El Campello (1ªfoto), i cap a Xixona i Pou del Zurdo en la Carrasqueta (2ªfoto).

Una passada les fotos  ;)

Tales, la Plana Baixa, País Valencià / 249 msn

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #8 el: 01 de Set de 12, 21:26:21 pm »
Quina frescoreta més bona que fa!! :D Donen ja ganes de posar-se la jaqueteta i tot.

19ºC
8 km/h NE
1017.8 hPa

:)

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #9 el: 01 de Set de 12, 22:51:15 pm »
Bona nit:
A falta de plujes almenys dormim bé pel moment, perquè en uns dies tornaran a pujar les temperatures...això si esperem que no al nivell de passat mes d'agost.
Ara mateix tenim 18,1º després d'una mínima este matí de 16,7º i una màx de 24,3º (què bo).
Demà per ací trobe que vore algun nuvolet i poca cosa més.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #10 el: 02 de Set de 12, 10:11:33 am »
Bon día:
Com era d'esperar ens alcem amb algun núvol al cel que inclús han deixat quatre, no, millor tres gotes i poca cosa més.
Això si ambient molt agradós amb una mínima de 16,6º.

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #11 el: 02 de Set de 12, 10:45:57 am »
Bon dia, per ací bon solet de moment......es veu una bona nuvolada darrere del Montdúver(direcció Xàbia) i estic intentant mirar el radar però crec que des-de la tronada de l'altre dia no funcionen(ni el de Múrcia ni el de València)..>:(

Edite:
« Darrera modificació: 02 de Set de 12, 11:03:24 am per INRI666 »

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #12 el: 02 de Set de 12, 11:39:12 am »
Bon dia, minima fresqueta aquest mati amb 11.4 Cº, com comenteu es veuen algunes nuvolades cap al NE pero per aci el cel molt blau i bonico.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
« Respondre #13 el: 02 de Set de 12, 11:51:44 am »
Bon dia, pues ací Xàbia m'ha despertat amb un bon ruixat, aixó si!, fort pero curt!!, m'ha deixat 1.2 litres al Port i 1.4 litres al Poble.
Ja son dos dies consequtius amb ruixats, ja porte 2.4 litres acumulats a setembre, menys dona una pedra!!.
Les temperatures ací també s'han notat que han baixat, i esta nit després de 3 mesos e buscat el llançolet, ja era hora!!.

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #14 el: 02 de Set de 12, 12:14:58 pm »
Enhorabona a MeteoXábea i a Pego , ja teniu els carrers mullaestsssss,
açí a Tavernes veig els nuvols que comenta INRI666  , pero les seves bases están a mitja altura i ben definides, acompanyats de estratocumuls , en teoría axo es poca cosa ...
 A les 12 h mig dia : 23º C , 50% , 1019,9 mb i putjant , brises del E, NE i NW.

Pero esté matí a les 9 h teníen un cel prou ple de cirros cumulos , cirros filosos, cirros ondulatus  i les esteles de condensació es manteníen i eren espentades desde el NE al SE -S  aixó vol dir vents molts forts en capes altes  , de procedencia NE .

A nit la lluna tenía corona, era per els altosestratos , produixen aquest fenomen óptic , no solen ser formacions plutjoses , apenes poden donar décimes con diu Toni , a Xábea ,
Este fenomen óptic es una bona senyal per a saber de aon venen els vents en altura..

Quant escomense a desferse per una part de la corona, o estaguera mes clar per un costat , de exia part vindran els vents..
Aixó es prou simple , ja que si el cercle está format per cirrostrats o altostrats , i es comença a desferse esta nuvositat , es perque está bufant vent en altura , i pot ser que ja estiguan tenint importants putjades de iare calent que está desfent esta nuvositat , amb la seua consiguiente arrivada de un front cálid.
« Darrera modificació: 02 de Set de 12, 12:16:34 pm per ELAN »