0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Bon día:Per Pego encara està núvol i fent xispetes tota la nit però tan sols 1 mm més (175 mm en total).Supose qe anirà parant al llarg del día.Per cert, anit ho estava pensant i pense que no hi havia cap alerta d'AEMET per al dimarts pel matí per a la meua zona. Algú m'ho pot confirmar?
Cita de: Pego en 25 de Mar de 11, 10:08:39 amBon día:Per Pego encara està núvol i fent xispetes tota la nit però tan sols 1 mm més (175 mm en total).Supose qe anirà parant al llarg del día.Per cert, anit ho estava pensant i pense que no hi havia cap alerta d'AEMET per al dimarts pel matí per a la meua zona. Algú m'ho pot confirmar?Com t'ha dit Adrià, si que van posar una alerta per a la teua zona de 60mm en 12 hores. Se me va pasar i no la vaig posar en el tòpic de riscos, ja que supose que la van posar per la matinada i em vaig adonar quan ja havien pasat eixes 12 hores !!
Ja torna a funcionar l’estació , des de aquest matí, una cosa estranya, per a mi que tinc una infiltració d’aigua en la garita Davis, perquè la ISS la tinc ven aïllada i crec que no pot entrar aigua per a ha hi això potser?
Llastima que no funcione el radar, ja que hi han bones tronades cap al interior de Albacete, Murcia i Jaen, al menos amb el sat24 ho podem vore.