Sobre AVAMET > Associació / Asociación
Ja queda menys...
Timonet gelat:
Va, que ja queda menys.
Al menys és el que vull pensar. Des de aquest passat dimecres que vaig corregir els errors que veiem als primers estatuts que vam llegir a la III Trobada de la Vall d'Abril de 2008 estic altra vegada il.lusionat amb el tema. Açò té que vorer la llum ja, la méteo ens espera amb molts projectes.
Per a poder avançar i que tot el món ho tinga clar; què hem de fer:
Primer: Que cada interessat entenga els estatuts i que done el seu vist i plau (per segona vegada...)
Segon: Elegir entre els interessats la entitat gestora (President, Secretari, Finances) provisional. Si no hi ha gent a priori qui vulga en un principi, jo m'oferisc a portar algun càrrec. Aneu donant opinions al respecte.
Tercer: Quedar un dia el major nombre dels interessats i registrar l'associació. He estat buscant i crer que no es pot fer a una oficina del Prop, si no al registre oficial de València, Castelló o Alacant. S'ha de tindre en conter que si finalment sols podem anar 3 persones un determinat dia, que eixes 3 persones han de ser les que porten un dels càrrecs provisionals de l'entitat gestora, per que han de firmar a l'acta fundacional, i açò és important.
Bé, Les meues disponibilitats son quasi sempre entre setmana a València. Aneu dient quan vos ve bé i avant d'una vegada. Ara és el vostre torn...
Timonet gelat:
La vergonya fa ronya !!
:P
borinot:
Vinga em presente voluntari, per anar a gestionar els paperots. Ja que fins ara no he pegat ni brot ;D
Per a desprès i ara per ara, els càrrecs poden ser provisionals, si cal algú no tinc cap problema, sempre que no hi haja algún mes preparat en el tema que ho vullga ser clar.
¿Pròxima parada? :P
Timonet gelat:
--- Cita de: borinot en 25 de Gen de 09, 19:00:05 pm ---¿Pròxima parada? :P
--- End quote ---
Conèixer disponibilitats de la gent per a trobar-se al registre oficial de València, Castelló o Alacant. Suposse que el de València serà millor per a tots en terme mig de km... o no.
Jo ja dic, de Dilluns a Divendres puc escapar-me 2-3 horetes.
borinot:
Vinga em presente voluntari, per anar a gestionar els paperots. Ja que fins ara no he pegat ni brot ;D
Per a desprès i ara per ara, els càrrecs poden ser provisionals, si cal algú no tinc cap problema, sempre que no hi haja algún mes preparat en el tema que ho vullga ser clar.
¿Pròxima parada? :P
Encara que no estiga donada d'alta l'associació, tal volta no estaria de mes obrir un topic o un lloc de fàcil accés i que l'informació no es perda, amb idees, continguts iniciatives. Plantejament al voltant d'obrir i gestionar una pàgina web.
Plantejament de continguts o millor d'organitzación previa...etc etc.
L'idea en este sentit es que no es carregue massa de treball la gent que tinga mes experiència en disseny de pàgines web (perque es fàcil que així siga) i que els continguts s'organitzen racionalment, amb ordre i poc a poc per algú experimentat pero amb l'ajuda de mes gent.
Por ser abans de discutir en alguna reunió o aon siga que ficar, que no ficar, començar per plantejar la informació que se li ocurrica a cadascú i a partir d'ahí anar seleccionant i ordenant.
En cartografia es diu COMPILACIÓ ---> GENERALITZACIÓ. ;D
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version