Sobre AVAMET > Associació / Asociación

Ja queda menys...

<< < (2/5) > >>

Vaqueret:
Jo ho tinc mal, el passar-me per València ara, pero si es fa un divendres o un dijous podrías ser el meu germà qui firmara, cosa que, altra part, ens interessa donat el lligam que ens donaria amb el CEAMET.  :-si

En quan a la pàgina web, Borinot, llig per ací per que em sona que ja es van donar unes quantes idees, encara que sempre seràn benvingudes les noves. A mi, particularment, lo que m'ìnteressa és tindre un web a dos bandes: una part pública i altra privada, sols per a socis. En eixa segon part ja estic treballant, aprofitant que m'he tengut que reciclar i ara estic fent les webs amb GWT (AJAX) i PHP en el servidor, vaig fent per a poder ficar les nostres dades d'una forma fàcil, ràpida i comfiable, a la volta que poder 'vendre-les' a alguna que atra institució a canvi de serveis (accés a models, meteosat en alta, etc...)

PD: Per a això et vaig demanar les bases de dades l'altre dia, Jesús.

Timonet gelat:
Jo no faria ús de la paraula 'vendre', però si un intercanvi d'interessos... en tot moment ha de quedar clar que l'AVAMET és una Associació sense ànim de lucre. No obstant, la idea es molt bona !!

Borinot, ves obrint tu mateix un tema amb les idees i la organització.

;)

borinot:
Una pregunta que em vé es la següent.
Jo tenia l'idea, que la tiraré endavant si tinc temps, d'obrir "articles oberts" (a l'estic dels articles de wikipedia) al voltant de diversos temes.
Per eixemple volia fer un article obert sobre un treball de detall de la climatología de fenomens, vents i situacions del clima de La Plana, que en qualsevol moment puga ser corregit i ampliat per qualsevol membre. Pero a l'hora d'incloure informació de mapes i dades, en tractar-se d'un article que s'editarà a una página d'una associació, pense si s'haurà d'anar aspai a l'hora de demanar permisos a les pàgines d'on s'arrepleguen les fonts.
Imaginem mapes de wetterzentrale, meteociel etc etc. Per si eixos articles s'ha de poder utilitzar desprès segons has plantejat amb la possibilitat de vendre'ls.

Vaqueret:
Veig que heu malinterpretat la paraula 'vendre'. Amb ella no em referia a que venguem res sino que, a l'hora de buscar intercanvi d'interessos, tinguem un bon producte que intercanviar, que sapiem 'vendrer-mos', vamos.

Timonet gelat:

--- Cita de: Vaqueret en 26 de Gen de 09, 13:54:29 pm ---Veig que heu malinterpretat la paraula 'vendre'. Amb ella no em referia a que venguem res sino que, a l'hora de buscar intercanvi d'interessos, tinguem un bon producte que intercanviar, que sapiem 'vendrer-mos', vamos.

--- End quote ---

Entès... :)

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version