Sobre AVAMET > Associació / Asociación

¿Fòrum?

(1/3) > >>

Timonet gelat:
Una de les coses bàsiques per al funcionament i organització de l'associació serà la pàgina web de l'AVAMET. En ella es penjarà moltes coses que interessaran als aficionats i membres de l'associació. Però hi ha un detall que he estat pensant.

Aquest fòrum (ontimet) el vaig crear com a fòrum meteo/muntanya/natura de gent de les comarques veïnes i en definitiva de la CV, ara bé, amb el temps ha anat reunint les condicions per a ser un dels fòrums de futurs socis de l'associació per motius obvis.

La pregunta és senzilla. ¿Creieu que seria convenient que l'AVAMET disposara d'un fòrum que substituixca aquest, o per el contrari, caldria mantindre-lo de igual manera?

Vaqueret:
Supose que ho dius per les duplicitats de faena al hora de mantenir-los.

Jo diría que es pot fer una modificació al 'Subs.php' de manera que determinat tema de este foro el pille de la base de dades de un altre foro, de manera que lo hi haja en uno també aparega en l'atre, amb lo qual pots matar els dos pardals d'un tir.

Per eixemple, al procesar la bariable 'board', si és 25 (este subforo mateix) que obriga la base de dades del foro del avamet (es pot fer per que un forum d'aquestos obri, fa la consulta i tanca la base de dades cada volta que es carrega una pàgina, amb lo qual es pot variar aquesta segons el num. de subforo, ja està fen-se això en board4all.cz -el foro dels programadors_dame_argo-) 

MeteoValència:
Jo me perd amb ho que diu Vaqueret  ;D

Timonet gelat:

--- Cita de: MeteoValència en 29 de Gen de 09, 19:21:24 pm ---Jo me perd amb ho que diu Vaqueret  ;D

--- End quote ---

Jo també, ell és qui controla d'aquestes coses...  ;D

De tota manera no deia açò en plan tècnic, sino útil, per que no tenia sentit (o si) postejar en 2 llocs quan ací la majoria aniríem i participaríem activament en el fòrum d'AVAMET.

H2O:
jo faria una barreja, seguiria en Ontimet però podria haver en fòrum comú del Avamet accessible des dels 2 forums. Sempre que siga possible informàticament parlant

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version