Extra topics > Fotografia general / Fotografía general

Fotografia en general (dubtes)

(1/3) > >>

NEVÀ GROSSA:
Doncs açí está i per petició d´uns quants foreros obric aquest tòpic per a parlar de fotografia.

En la mida que em siga posible, tractarem els posibles dubtes i preguntes que tots ens fem en el mon de la fotografia.

Ara mateix estic introduint-me en el mon del HDR, i a dir veritat es un mon apasionant però tal volta complex (será perque encara no tinc gens clar el funcionament dels programes tipo Photomatix.... :().

En quant a càmeres réflex digitals, aconsellar-vos a tot aquell que tinga cert interés en la fotografia que no dubteu en fer-vos amb alguna d´estes càmeres (ara que venen reis mags i demés feches gastaoretes monetariament parlant.... ;D).

En quant a mí será un plaer poder ajudar-vos, així com jo mateix aprendre molt de tots vosaltres, ja que en aquest mon un no para d´ensenyarse coses noves dia sí, dia també. ;)

Timonet gelat:
Has estrenat fòrum!

maria:
escolta NEVÀ GROSSA no és d´una camera de fotos el que tinc dubte , pero si tinc dubte amb una camera de video que´m vaig comprar , he fet videos i al pasarlos al ordinador no és puc veure, m´hi magine que necesitare algun programa per a pudre vorelos ,per favor  si ho saps em podries dir algo,  grasies .

una salutació

NEVÀ GROSSA:
Hola Maria, en quant a la cuestió que proposes i tenint en compte que l´edició de video no estic familiaritzat, si t´he de dir que amb el software per eixample del Pinnacle, no he trobat mai cap problema per a visualitzar videos i realtizar canvis de formats de grabació.

De totes formes, moltes vegades la solució podria pasar per vorer quin es el format de grabació de la teva càmera, i tal volta et permetixca canviar de format a dintre de la mateixa càmera.

Per altra banda, amb l´adquisició de la càmera no es va vindre un CD o DVD, amb un posible software per a gestionar i poder tindre l´edició de video...?

Si ho creus convenient, en respondre a els posibles dubtes que jo mateixa es formule, consultaré e intentaré ajudarte el máxim posible.

Salutacions. ;)

maria:
moltes gracies NEVÀ GROSSA mirare lo del cd ,i ho intentare , si no puguera ja te ho diria per si de cas pugeres ajudarme

Salutacions.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version