Sobre AVAMET > Associació / Asociación
Reglament de Régim Intern?
krisman:
Em pareix prou clar.
Quina currada Josep.
Tan sols una cosa, imagineu un desfalc economic; al capitol de sancions no caldrìa ficar tambe que segon la gravetat de la situacio s'arribara als tribunals si fora preciso? ???
MeteoValència:
--- Cita de: krisman en 01 de Mar de 08, 07:06:10 am ---Em pareix prou clar.
Quina currada Josep.
Tan sols una cosa, imagineu un desfalc economic; al capitol de sancions no caldrìa ficar tambe que segon la gravetat de la situacio s'arribara als tribunals si fora preciso? ???
--- End quote ---
Es pot afegir, de tota manera aixó només és un esborrany, caldrà aprovar-lo, modificar-lo o rebujar-lo en un Assemblea, per la qual cosa quasevol membre podrà esmenar alló que considere oportú.
Bé era tant llarg, que al final amb les ganes d'acabar hi han algunes errades d'escritura, ja he modificat més d'una dotzena de paraules i segur que hi hauran més. Continuaré revisant el text en tant en tant.
meteoloco:
Em pareix perfecte.
Com ja s'ha comentat, ara de segur que anem a ser pocs i ben avinguts; ara bé mai se sap com pot evolucionar el tema dels associats i menys encara en una associació a nivell autonòmic on no resultaria estrany tindre algun enfrontament entre els sòcis. Pense que aquest punt és convenient que queda clar des de'l primer moment evitant sorpreses més endavant.
En quant al règim econòmic, pense que la posibilitat de tindre "desfalcos" avuí en dia és molt limitada. Cal tindre en compte que una de les obligacions dels sòcis és pagar religiosament la quota establerta en un compte mancomunat a favor de l'AVAMET. Es a dir, d'eixe compte, ningú podrà llevar diners en efectiu a no ser que es personen en l'oficina, almenys dos dels sòcis titul.lars del compte.
També resultaria interesant que tots els pagaments que puga tindre l'AVAMET es facen mitjançant el carregament en compte i mai amb transferències (per evitar problemetes). No obstant això, també em pareix bé ficar un règim de sancions al reglament del règim intern.
Vaqueret:
Jo afigiria la obligació de les socis de domiciliar la quota.
Si no es aixina, el secretari pot tornarse boig (ho sé per experiència)
Pero, al mateig temps, es podria donar més llibertat en les plaços de pagament, de manera que si s'estableig una cuota anual, cadascú puga triar-se una forma de pagament anual, semestral, trimestral, etc... Em vaig fer un programenta per a fer automàticament les remeses a bancs per als socis de la comparsa (de moros i cris.), amb lo qual eixe sistem no suposa ningún esforç per a la organització. No fa falta dir que eixe programeta queda a la vostra dispossició.
MeteoValència:
--- Cita de: Vaqueret en 01 de Mar de 08, 14:28:28 pm ---Jo afigiria la obligació de les socis de domiciliar la quota.
--- End quote ---
Això ho donava per fet.
--- Cita de: Vaqueret en 01 de Mar de 08, 14:28:28 pm ---Em vaig fer un programenta per a fer automàticament les remeses a bancs per als socis de la comparsa (de moros i cris.), amb lo qual eixe sistem no suposa ningún esforç per a la organització.
--- End quote ---
Ui!! Ja hi ha un candidat a Secretari de Finances ;D
Navegació
[#] Pàgina Següent
[*] Pàgina Anterior
Go to full version