Sobre AVAMET > Associació / Asociación

Menejem açò

(1/9) > >>

Timonet gelat:
... que si no, ens caduca.

Jo tota la setmana que vé estaré a València, de manera que puc menejar per allà uns cables.

meteoloco:
Vinga va.

Assumptes pendents

1.- Nom i cognom dels promotors de l'associació (Nom dels sòcis fundadors). Si no teniu cap impediment, jo estic a la disposició per a ser un dels sòcis fundadors.
Ara bé seria convenient, que en este "post" s'apuntaren tots els que voluntariament vulguen tindre o estarien dispostos a tindre qualssevol càrrec a l'AVAMET. De esta manera la gent que té voluntat en formar l'AVAMET, s'incriuria i la resta votaria.  :P. Si en som 3 com si en som 10 ó 20.  ;)

Com a mínim farien falta que els següents càrrecs estiguen coberts:
 a.- President
 b.- Tresorer
 c.- Secretari

Seria recomanable tindre:
 d.- Vicepresident
 e.- Almenys un vocal

2.- Designació dels òrgnans de govern.

3.- Documentació cotejada que acredite la nostra identitat.

Este tercer punt es de vital importància. Anem a vorer, tota la penya que vaja a formar part dels òrgans de govern inicials de l'AVAMET cal que tinga el seu DNI degudament confrontat. Ara que la majoria estem encara de vacances, podriem a titol individual confrontar el nostre DNI (bé a l'ajuntament, o bé a qualssevol oficina PROP de la Generalitat) per a després, en el supost de formar part dels òrgans de govern, poder presentar l'Acta de Constitució de l'associació. Si mal no recorde, aquesta acta es pot presentar inclús per correu certificat, amb la qual cosa l'assumpte es simplifica molt.

Jo crec que és de vital importància el confrontar els DNI's, ja que així no tenim cap obstacle per a donar tots els pasos que administrativament corresponguen. Jo demà o divendres aniré a l'Ajuntament de Novelda a vorer el que em diuen; ja us contaré. Fins al proper dia 4 de setembre estic de vacances, per la qual cosa, "si cal tirar un cable.............. amb molt de gust"

Timonet gelat:
Un problema que recorde ara és que crec que confrontar el DNI 'caduca'. Vull dir que crec que són 2 dies per als que el DNI confrontat té validesa, després... no. Eixa era la major putà.

NEVÀ GROSSA:
Ja sabeu que podeu contar amb mí per a qualsevol cosa. Si bé jo ja estic fent feina... :( Però a partir de les 19:00h. vaig i faig el que faça falta.

De totes formes, el que no tinc gens de clar es aixó del DNI degudament confrontat.... ???

El que está clar es que si podem presentar per correu certificat tota la documentació, doncs tant sols es quedar en un lloc intermig per a tots els interesats, i aportar tot el que siga necesari.

En definitiva que ens hem de posar en moviment, si es que volem portar l´AVAMET endavant. ;)

Timonet gelat:

--- Cita de: Timonet gelat en 27 de Ago de 08, 18:52:17 pm ---Un problema que recorde ara és que crec que confrontar el DNI 'caduca'. Vull dir que crec que són 2 dies per als que el DNI confrontat té validesa, després... no. Eixa era la major putà.

--- End quote ---

Rectifique, he anat al PROP i no caduca la compulsació del DNI.. :D

Au va, a compulsar tot el món el seu DNI !!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version