Sobre AVAMET > Associació / Asociación

Menejem açò

<< < (2/9) > >>

Vaqueret:
Malauradament, jo no estaré disponible fins al divendres de la setmana que vé.
Y eixe dia dubte que estiga tampòc en massa bones condicions.....

Ara, l'altra setmana es pot organitzar algo per juntar-mos

Què tal una gaspatxada?

meteoloco:
Este matí he anat a informar-me i m'han dit que la fotocopia cotejada del DNI no caduca tan prompte i que es poden fer tantes compulses con facen falta. Per a aquest tipus de documentació es gratuït.

Timonet gelat:
He parlat amb Krisman aquest matí, el forer de Bunyol, que ha sigut pare la setmana passada. Li he comentat com volem menejar les coses sobre l'AVAMET, i que també li ho comentarà a Fernando 'galo', de Requena, que van firmar els documents en la kdd de la Vall aquest Abril passat.

De manera que falta que tot el món que vullga ser soci fundador, coteje el seu DNI individualment, i a partir d'ací podem fer 2 coses... o bé quedar tots, juntar documentació de cada u i fer el registre de l'associació o bé que els que no puguen, que envien per correu certificat la seva fotocòpia a algú de nosaltres que vaja segur al registre. També podriem fer el que diu Vaqueret que estava planejat, fer un dinar, quedem tots i altre dia es registra.

A mí em té igual... simplement vull que açò vaja prenguent vida... que per cert, encara hem de triar/fer el logotip.

meteoloco:
DNI compulsat.

felet:

--- Cita de: meteoloco en 02 de Set de 08, 12:57:58 pm ---DNI compulsat.

--- End quote ---

Fa uns minuts també l'he compulsat  ;)

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version