Autor Tema: ajuda WeatherLink  (Llegit 6627 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uncule1981

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
ajuda WeatherLink
« el: 22 de Des de 10, 12:01:31 pm »
Hola a tots,
soc nou al foro, desconeixia l'existencá d'aquest. Soc el posseidor d'una estació Davis Vantage Pro 2 a Rotglà i Corberà desde finals de Novembre i estic tinguent problemes en el software.
Desde la setmana passada que estic tinguent algunt que altre problema. De colp a repent m'afegeix algun any, com per ejemple el 2127 i aquest apareix tant a les gráfiques com a la BD de plutges.
Hui mateix han llevat la llum del carrer i quan he anat a possar en marxa de nou el WeatherLink he vist que m'havia eliminat les dates de 2010 en la BD de plutges i havia creat un nou any tal i com vos motre en la següent gràfica:



Un altre error que detecte es que cada volta que me putja les dates a diversos ftp (meteoclimatic, meteonix i web personal) descarrega abans les 513 dates que es veu que estan almacenades a la consola. Al principi aixó no meu feïa pero ara ho fa cada 5min que tinc programat un dels profiles. Adjunte images:





He deixat d'utilitzar la versió en Castellà ja que m'han dit que podria ser causa d'errors, peró de moment no he solucionat res.
M'agradaria poder resoldrer el problema i així començar bé l'any sense cap tipus d'error.

Salutacions.

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #1 el: 22 de Des de 10, 15:36:31 pm »
A veure si algú dels que utilitzen el WL et pot ajudar, ànims  ;)

Desconnectat uncule1981

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #2 el: 22 de Des de 10, 15:56:58 pm »
A veure si algú dels que utilitzen el WL et pot ajudar, ànims  ;)
Aixó espere. Gracies Sergi.

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #3 el: 22 de Des de 10, 16:20:53 pm »
Hola uncule, cuando aparecen esos años raros y te pone descargar los 501 datos haz lo siguiente para solucionarlo:

-Cierras el Weatherlink ,
-Te vas carpeta c:\Weatherlink/nombreestación donde se guardan los datos del dattaloger por meses en formato    año-mes.wlk

2010-01.wlk   Datos Enero 2010
2010-02.wlk   Datos Febrero 2010

.
.
.

Seguramente veas meses "raros" como 2945-11.wlk . Borras esos ficheros. A continuación ejecuta el Weatherlink y descarga los datos del datalogger en el ordenador . Se debe solucionar el problema. Ya nos cuentas .
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat uncule1981

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #4 el: 22 de Des de 10, 17:37:41 pm »
Hola uncule, cuando aparecen esos años raros y te pone descargar los 501 datos haz lo siguiente para solucionarlo:

-Cierras el Weatherlink ,
-Te vas carpeta c:\Weatherlink/nombreestación donde se guardan los datos del dattaloger por meses en formato    año-mes.wlk

2010-01.wlk   Datos Enero 2010
2010-02.wlk   Datos Febrero 2010

.
.
.

Seguramente veas meses "raros" como 2945-11.wlk . Borras esos ficheros. A continuación ejecuta el Weatherlink y descarga los datos del datalogger en el ordenador . Se debe solucionar el problema. Ya nos cuentas .
Eso ya lo he hecho para solucionar el problema. Peró lo que me molesta es que ocurra de vez en cuando.
Lo que no tengo claro es que si cada vez que voy a enviar los datos a traves de los profiles se tenga que descargar siempre primeramente los 501 datos de la consola. Cada 5 min que envio datos me lo hace. ¿Es eso normal?

Desconnectat Almansa

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #5 el: 22 de Des de 10, 18:05:50 pm »
Pues la verdad es que no es normal que se descarguen los 501 registros cada vez que sube el profile ....una vez descargados no se volverían a poder descargar los mismos datos  ??? ... a mí solo me pasa cuando se genera algún año raro , la solución como te decía en mi anterior mensaje.

Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota


Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

Desconnectat uncule1981

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #6 el: 22 de Des de 10, 18:10:07 pm »
Pues la verdad es que no es normal que se descarguen los 501 registros cada vez que sube el profile ....una vez descargados no se volverían a poder descargar los mismos datos  ??? ... a mí solo me pasa cuando se genera algún año raro , la solución como te decía en mi anterior mensaje.



Gracias de todos modos. A mi esa descarga me ocurre cada 5 minutos. Eso es lo que me mosquea. A ver si alguien le ha ocurrido algo similar y me puede ayudar.

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #7 el: 22 de Des de 10, 18:40:25 pm »
Tens la consola funcionant amb corrent elèctric? A mi em va donar algun problema que va desaparéixer funcionant només amb piles.

També pots descarregar-te de la pàgina de Davis la versió 5.7.1 del programa, que no sol donar problemes.

Altra cosa que pots provar és desmarcar l'opció "Descargar primero estación" en la configuració dels perfils d'internet.

O guardar la carpeta amb el nom de l'estació, reinstal·lar el WL i copiar-la de nou en la carpeta "Weatherlink".

En fi, no se m'acut res més...

Desconnectat uncule1981

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #8 el: 22 de Des de 10, 18:52:22 pm »
Tens la consola funcionant amb corrent elèctric? A mi em va donar algun problema que va desaparéixer funcionant només amb piles.

També pots descarregar-te de la pàgina de Davis la versió 5.7.1 del programa, que no sol donar problemes.

Altra cosa que pots provar és desmarcar l'opció "Descargar primero estación" en la configuració dels perfils d'internet.

O guardar la carpeta amb el nom de l'estació, reinstal·lar el WL i copiar-la de nou en la carpeta "Weatherlink".

En fi, no se m'acut res més...
De moment li he llevat la llum. Ara nomes esta en piles.
Lleve l'opcio de "Descargar primero estación" en tots els profiles o el deixe en algun?
Vaig a probar de moment en aixo antes de reinstalar el programa.

Gracies.

Desconnectat uncule1981

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 6
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #9 el: 22 de Des de 10, 22:50:43 pm »
He solucionat el tema desmarcant de tots els profiles l'opció de "Descargar primero estación".
Ara hi ha una altra cosa que no tinc massa clara. Com vos he comentat antes m'apareixia un any raro en la base de dates de plutges. El que he fet ha sigut borrar el archiu rain.db i arrancar de nou el programa hi he creat la base de dates nova. Pues bé, el que no tinc clar es perque no m'apareixen totes les dates que si que tinc registrades. Sé que puc modificar la BD a má, pero clar, quan la torne a borrar per algun altre error me tornaran a desapareixer. ¿Per que si que apareixen certes plutges pero no totes? Vos envie dos archius per a que quede més clar.


Aci apareixen correctes totes les dades de plutges dels 2 mesos desde que tinc la estació.


Aci despres de crear de nou la BD no aparixen totes les plutges que deurien d'apareixer com a l'image anterior.

Gracies per l'ajuda.
Salutacions.

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: ajuda WeatherLink
« Respondre #10 el: 23 de Des de 10, 19:27:17 pm »
Això crec que es degut a que les dades acumulades de pluja que apareixen al gràfic provenen de la consola i, en canvi, les dades mensuals de pluja són calculades i enregistrades a la base de dades del WL que és la que has esborrat.