Autor Tema: Dada fantasma (Davis)  (Llegit 1473 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Dada fantasma (Davis)
« el: 22 de Feb de 08, 14:56:09 pm »
M'he trobat que a la consola (i per tant a la pàgina web i meteoclimatic) la humitat màxima d'avui ha sigut del 97% a les 04:50. Però mirant la gràfica de la humitat i les dades enregistrades cada 10 minuts no apareix eixa dada enlloc  ???  A eixa hora la humitat oscil.lava entre el 92 i el 93%.

Què dimonis ha passat? Algun fallo de recepció? (era del 100%  ???)

Desconnectat Frank242

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
Re: Dada fantasma (Davis)
« Respondre #1 el: 22 de Feb de 08, 21:16:25 pm »
A mi m'està passant algo paregut però en la Oregon i el Weather Display, de quan en quan, sempre a les 6:02 del matí em possa la mínima a 0 ºC i mirant la gràfica i el log tot correcte,  :ein: em toca manualment corregir la dada. Pero es una puta*ta.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Dada fantasma (Davis)
« Respondre #2 el: 22 de Feb de 08, 21:55:00 pm »
Jo no m'he fixat mai de que em passara alguna cosa semblant... però creue els dits.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Dada fantasma (Davis)
« Respondre #3 el: 22 de Feb de 08, 22:30:41 pm »
Ara, amb el nou programa ja no em passen eixes coses, pero abans, quan gastava el vws eixe, lo que em tocava fer era importar de quan en quan les dades a una base de dades  d'Access i, des d'allí, fea anar un filtre que m'avisava de diferències exagerades de qualsevol valor amb l'inmediat anterior, aixina localitzava ràpidament els errors.

Per supost això suposava que les dades bones eren les del access, no les del vws.