Autor Tema: AMB MOLTA IMPOTÈNCIA!  (Llegit 2383 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ivtolrei

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 1
AMB MOLTA IMPOTÈNCIA!
« el: 07 de Set de 10, 03:52:54 am »
Hola a tots!

Als meus 10 anys vaig vore com es cremava tota la contornà i em va afectar tant que probablement per això he acabat estudiant Ciències Ambientals i probablement per això he acabat a Galàpagos de pràctiques d'empresa..... la qüestió és que últimament només pensava que en tornar cap al poble per a disfrutar de nou de la nostra serra en plena recuperació...però algun gran filll d'una gran.... ha truncat aquestes esperances i les de molta gent que com jo estima la natura!!

En fi, tan sols volia donar les gràcies a tots aquells que es preocupen per mantenir informats als que no tenim la possibilitat de vore com està el panorama amb els nostres propis ulls i donar força des d'ací per vore si definitivament el foc s'atura.... ojalà amb l'ajuda de tota la gent del poble es puga aturar el foc i es puga detindre al malnascut que ha conseguit cremar de nou part de les nostres vides....

Esperem que tot açò quede en un malson i demà la tragèdia quede reduïda a lo mínim possible....

Desconnectat Adrià_Ontinyent

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: AMB MOLTA IMPOTÈNCIA!
« Respondre #1 el: 07 de Set de 10, 05:35:38 am »
És molt trist, la serra de l'Ombria s'està cremant i a este pas acabarà tota cremada.  :'( :'(
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: AMB MOLTA IMPOTÈNCIA!
« Respondre #2 el: 07 de Set de 10, 11:17:37 am »
Gràcies per la teua visió, ivtolrei.

:(
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat METEOBIAR

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
Re: AMB MOLTA IMPOTÈNCIA!
« Respondre #3 el: 07 de Set de 10, 13:01:59 pm »
ei informeu que açi desdee biar es veu molt de fum¡¡¡¡¡¡ ???