Autor Tema: Espārrecs. Primavera 2011  (Llegit 2031 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Espārrecs. Primavera 2011
« el: 20 de Mar de 11, 20:10:09 pm »
Bona vesprada. La primavera es va obrint camí, i una bona proba és que els espārrecs ja comencen a ser abundants. Estos els he collit esta vesprada. També val la pena comentar que l´oratge ha variat moltíssim en apenes 3 hores. Cap a les 15:30 només hi havien uns poquets núvols orogrāfics, que venien de la mar. Cap a les 17:00 els núvols mig tapaven el cel, com es veu a la foto. Ens em anat a fer una tapeta al bar, i a les 18:30 estava covert i comenįave a plovisnar.
Castellķ. Plana Alta

Desconnectat gregal

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Re: Espārrecs. Primavera 2011
« Respondre #1 el: 22 de Abr de 11, 17:35:56 pm »
Fa uns 4 dies vaig anar amb el meu fill a collir espārrecs. Encara hi han molts perō ja no sķn tan tendrets ni tan bons com ara fa un mes. Hi havien molts amb la cabota grossa, aixō és degut a que per dins estā plena de larves. Si en colliu d´eixos, us recomane que lleveu la punta.
Castellķ. Plana Alta

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Espārrecs. Primavera 2011
« Respondre #2 el: 25 de Abr de 11, 08:00:23 am »
Si, jo tambe li les lleve, sempre el pare ha dit que per dins hi havien bichos  :P , pero la dona diu que dins no hi ha res, i un dia el vaig obrir i en tenia rao, es mes el vaig menjar cru, i era lo mes bo del esparrec, altre dia vaig fer lo mateix i van comenįar a eixir com si fore mosquitos de dins, en fin millor tallarlos i tirar les porres que diuen per aci.

Ahi ja en tens per fer una bona tortilleta eh Gregal?






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidķ,550m,Alcoi, Alacant.