impresionant, jo no l ´havía vist mai encara .
Recorde al endema d´ eixe día , estaba treballant en la gasolinera , i venía moltissima gent d´Alzira, Carcaixent i pobles de per allí, futgint cara als apartaments de la platja de Tavernes, els que tenien a Tavernes i altres a Cullera , la gent paraba intentant tocar per teléfon per saber de familiars, (vos recorde que encara no s´había inventat el movil ) , gent que apenes tenía 400 pts en la butjaca , o 100 pts ( meins de 1 euro actual ) perque no havia pogut arreplegar diners en els bancs, havíen futjit en el que teníen , encara me se fá un nuc en la gola , quant el recorde , en va sorprende com la gent de Tavernes es va volcar en ajudar-los , açi en la gasolinera van posar moltisima gasolina de vaes , van donar monedes per a que tocarem per telefon , es va notar la solidaritat entre la gent .
Jo tinc dos germans que eren escautss, teníen 16 i 14 anys, en el primer jeep de proteccio civil de Tavernes que s´en van anar a Alzira, s´en varem anar amb ells, sense dir res a casa ( crec que pensaríen tornar per la nit ) , pero es varem tirar 3 díes ajudant entre Alzira -Carcaixent , en la Creu Rotja , Proteccio Civil ,Guardia Civil etccccc , sense poder vindre a casa ,perque part de la carretera de la Barraca que comunicaba amb Tavernes estaba tallada i asoles es podía pasar amb zodiac ..
Quant varem tornar contaben coses aterradores, com si haveren passat una guerra , mon pare volia marmolarlos per ells van dir , que van sentir la necesitat de anar ajudar ..., y se fueron ...
Quin rollo vos a tirat , va ser tremendo