Autor Tema: Canvis a MeteoValència  (Llegit 4769 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Canvis a MeteoValència
« Respondre #15 el: 05 de Feb de 08, 19:22:20 pm »

ara en serio: d'on t'has arreplegat l'esponsor?
de netfilia?


Sí, la veritat es que no val per a molt, vull dir que ha de passar molt de temps per a obtindre guanys, de moment però "tapa" un forat dins de la pàgina i ja veurem si més endavant hi ha un producte diferent que almenys puga cobrir les despeses anuals del domini, tampoc es tracta de fer diners amb això, ni molt menys.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Canvis a MeteoValència
« Respondre #16 el: 05 de Feb de 08, 19:55:19 pm »
Es que mai m'he fiat molt de les empreses que es dediquen a posar 'banners' d'eixos. Pero igual estic enganyat.

així i tot, estic provant amb el google, a vore què passa....

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Canvis a MeteoValència
« Respondre #17 el: 05 de Feb de 08, 20:16:35 pm »
Google és el millor, però t'ho miren amb lupa, com t'agafen amb un incompliment de qualsevol de les seues normes te fiquen en la llista negra i s'acaba tot  ::)

Alló que te de bo netfilia es que tu tries els continguts, tens una llista de la publicitat disponible i trias la que més t'agrade. Després la campanya d'alguns continguts finalitza i per a cobrir el buit te fiquen una aleatòria i si no t'agrada elimines el contingut amb el panell de control que tens al accedir a la web.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Canvis a MeteoValència
« Respondre #18 el: 05 de Feb de 08, 20:29:32 pm »
Ja t'ho contaré, com ha anat..

(Es que tinc massa coses en marxa, que si la web del grup de dolçainers, que si un forum de dolçainers, que si la pàg de meteo..... Pareix que no, pero van sumant gastos...)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Canvis a MeteoValència
« Respondre #19 el: 05 de Abr de 08, 01:09:20 am »
Bé he tornat a fer canvis a la web... i ja van..  :oops:

Bàsicament es tractava de solucionar el menú lateral que no m'agrada com havia quedat amb l'anterior reforma. Ara es tracta d'un menú fet en css. Bé de fet hi han dos tipus de menus, el general i el dels enllaços ambdos fets en css.

Calia ficar un límit a la llargaria de les págines sense passar-se d'una mida per la qual cosa s'han suprimit imatges com per exemple als enllaços dels observatoris, els gràfics de l'estació s'han reduit de grandaria etc. La mida màxima de llarg la marca el menú lateral.

S'ha provat en IE i Firefox, evidentment està molt lluny de ser una web d'apecte professional perquè no tinc els coneiximent suficients, però de mica en mica va millorant dins de les meues possibilitats  ;)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Canvis a MeteoValència
« Respondre #20 el: 05 de Abr de 08, 09:26:32 am »
Bé he tornat a fer canvis a la web... i ja van..  :oops:

Bàsicament es tractava de solucionar el menú lateral que no m'agrada com havia quedat amb l'anterior reforma. Ara es tracta d'un menú fet en css. Bé de fet hi han dos tipus de menus, el general i el dels enllaços ambdos fets en css.

Calia ficar un límit a la llargaria de les págines sense passar-se d'una mida per la qual cosa s'han suprimit imatges com per exemple als enllaços dels observatoris, els gràfics de l'estació s'han reduit de grandaria etc. La mida màxima de llarg la marca el menú lateral.

S'ha provat en IE i Firefox, evidentment està molt lluny de ser una web d'apecte professional perquè no tinc els coneiximent suficients, però de mica en mica va millorant dins de les meues possibilitats  ;)

Què bonica t'ha quedat!  :palomitas:

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Canvis a MeteoValència
« Respondre #21 el: 05 de Abr de 08, 14:25:29 pm »
 :D Pos jo la veig la mar de xula!!!!

T'ha quedat molt be. Enhorabona!!!