Finalment anit em vaig decidir a desmuntar tota la paradeta i a instal·lar la Davis. Tenia el temps limitat perquè estava a punt de començar l'última jornada del Meteopred i no podia deixar-ho a mitges, així que aprofitant el vent en calma nocturn vaig baixar el pal i instal·lar la nova estació que farà companyia a l'Oregon que quedarà com a estació secundària, de moment, en cas de fallada de la nova.
A les 01:00 hores va finalitzar el muntatge, encara que el tema del pluviòmetre no m'acaba d'agradar com ha quedat per la dificultat que hi ha per a accedir a la zona de la placa solar en cas de canvi de pila o qualsevol altra circumstància, mira cap al sud i per eixa banda esta el desnivell de la meua terrassa respecte a la teulada.
Les primeres proves pluviómetricas no m'han agradat, espere que vaja ajustant-se i els xicotets inconvenients a l'hora de connectar amb la consola es van solucionar en l'últim moment.
No estic encara familiaritzat amb el weatherlink, de fet porte una hora intentant canviar el text dels gràfics i el color de fons sense aconseguir-ho i damunt se m'ha penjat dos vegades. Estic pujant ja a internet el NOAA i gràfics i des de fa uns minuts les dades a la web d'APRS i NOAA Modis ja pertanyen a la Davis. Abans de continuar actualitzant webs diverses seguiré amb les proves i si tot va correcte espere que el dia 1 tot pertanye a la Davis.

[adjunt esborrat per l'administrador]