Autor Tema: Desembre de 2010  (Llegit 41647 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergi_onti

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 882
Re: Desembre de 2010
« Respondre #135 el: 06 de Des de 10, 12:37:01 pm »
Aprofitem aquestes temperatures , que la segona quinsena sera forteta.. :P

Tª actual= 19.0ºC
Ontinyent, València.

Desconnectat Joen

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
Re: Desembre de 2010
« Respondre #136 el: 06 de Des de 10, 13:31:32 pm »
Algú sap quina es la màxima historica per al més de desembre en Ontinyent o zones del voltant?
Asi ja tinc 20,1ºC

Tranquil, que encara estem molt lluny del rècord: per a Ontinyent, en desembre del període 1961-1990, 27,5ºC de màxima absoluta i -8,4ºC de mínima absoluta.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Desembre de 2010
« Respondre #137 el: 06 de Des de 10, 14:11:13 pm »
Algú sap quina es la màxima historica per al més de desembre en Ontinyent o zones del voltant?
Asi ja tinc 20,1ºC

Tranquil, que encara estem molt lluny del rècord: per a Ontinyent, en desembre del període 1961-1990, 27,5ºC de màxima absoluta i -8,4ºC de mínima absoluta.
  No es gens estrany passar algun dia dels 20º en ple hivern, només em de tindre una situació com l´actual, com esta en solem tindre més d´una tots els hiverns. Ara mateixa en Otos 21,7º, propet ja de la màxima de la matinada. :-si
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Desembre de 2010
« Respondre #138 el: 06 de Des de 10, 15:42:26 pm »
Per Canals ara mateixa hi han 23,9ºC, la màxima fins ara... de mínima 12,9ºC. L'alerta groga de l'AEMET era per a Otos no? ;D 82 km/h  :-X

Desconnectat JORDI BANYERES

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 190
Re: Desembre de 2010
« Respondre #139 el: 06 de Des de 10, 15:42:45 pm »
JA SOM UN MES!!
PER BANYERES ARA MATEIXA FA 16º, UNA TEMPERATURA MOLT ALTA COMPARADA EN ELS DIES ANTERIORS...SALUTACIONS A TOTS!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat JORDI BANYERES

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 190
Re: Desembre de 2010
« Respondre #140 el: 06 de Des de 10, 16:04:21 pm »
SE QUE FALTA MOLT PERÒ MIREU EL QUE ENS DIU EL GFS PER AL DIA 20 DE DESEMBRE
http://www.meteored.com/isobaras/mapa-isobaras-336.php
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Desembre de 2010
« Respondre #141 el: 06 de Des de 10, 16:28:43 pm »
Per Canals ara mateixa hi han 23,9ºC, la màxima fins ara... de mínima 12,9ºC. L'alerta groga de l'AEMET era per a Otos no? ;D 82 km/h  :-X
   Si clar, era una alerta per exclussiva per al meu poble, es que tenim molta categoria per ací. ;D

   Jordi, benvingut  al forum, i com comentes, sembla que després d´este episodi càlid, ens be l´anticicló, però es situa en un lloc molt favorable per a que en entre alguna entrada freda des d´Europa. Ahir en meteorde algu va posar uns mapes d´eixos estacionals, segons el que vaig veure, desembre acabarà amb  uns 2º menys de temperatura mitja, i també els propers mesos serán mes freds del normal.

   Aci en Otos 21,7º ara, finalment no s´han superat els mes de 22º de la matinada, el vent de llebeig ja no bufa amb la força del matí.

  A veure si això que esta entrant per Andalusia ens arriva en una miqueta de força, segons GFS si que podriem arreplegar algun litre.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat JORDI BANYERES

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 190
Re: Desembre de 2010
« Respondre #142 el: 06 de Des de 10, 17:13:58 pm »
MOLTES GRÀCIES PER LA BENVINGUDA...JA VAIG INTENTAR REGISTRAR-ME LA SEMANA PASSADA PERÒ NO EM DEIXAVA JA QUE LES LLETRES DE VALIDACIÓ NO M'APAREIXIEN.
SI ES DEVERES EL QUE DIUS ESTARIA GENIAL PERQUÈ JO ENCARA NO HE POGUT VEURE NEVAR, AIXÒ SI, EL DISSABTE DE MATÍ VAIG MUNTAR DALT DE LA SERRA "LA RAMBLA" DE BANYERES A BENEIXAMA I VAIG XAFAR NEU QUE ENCARA QUEDAVA DEL DIVENDRES EN UNA OMBRIA...QUASI UN DIT DE NEU!! EM VAIG QUEDAR SORPRÉS PERQUE DES DE BAIX NO ES VEIA RES BLANC.
SALUTACIONS!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Desembre de 2010
« Respondre #143 el: 06 de Des de 10, 20:09:07 pm »
22.9ºC ha sigut la temperatura màxima registrada hui; dia primaveral en ple mes de Desembre i catorze graus més que uns dies enrere; i es que hui, les cases eren congeladors enoooormes. Millor al carrer disfrutant del sol  ;D

Deixe una imatge de la posta de sol d'esta vesprada.





« Darrera modificació: 06 de Des de 10, 22:15:09 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Desembre de 2010
« Respondre #144 el: 06 de Des de 10, 20:29:03 pm »
M'agrada la foto Jose

Avui hem passat un dia calorós anant d'excursió a les escales de les juvees (o jubees), a la vall de Laguar. Un lloc molt recomanable per fer cames amb 6000 escalons dels moriscos.
Allà, la temperatura s'ha enfilat fins els 22º
Ací teniu una panoràmica des de dalt http://picasaweb.google.com/lh/photo/j-RkxpkqkPJ9_rwN0f77-A?feat=directlink

Per Alacant, propet de la platja, el "punyent" ha fet pujar la temperatura fins els 21º

 ;)

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Desembre de 2010
« Respondre #145 el: 06 de Des de 10, 21:52:28 pm »
Algú sap quina es la màxima historica per al més de desembre en Ontinyent o zones del voltant?
Asi ja tinc 20,1ºC

Tranquil, que encara estem molt lluny del rècord: per a Ontinyent, en desembre del període 1961-1990, 27,5ºC de màxima absoluta i -8,4ºC de mínima absoluta.
  No es gens estrany passar algun dia dels 20º en ple hivern, només em de tindre una situació com l´actual, com esta en solem tindre més d´una tots els hiverns. Ara mateixa en Otos 21,7º, propet ja de la màxima de la matinada. :-si

   Ara ho estava mirant, l´any passat el dia 29 de desembre vaig arribar casi als 25º en Otos, en un dia com hui, amb llebeig de vora 70 km/h.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Desembre de 2010
« Respondre #146 el: 06 de Des de 10, 22:10:55 pm »
Per Canals ara mateixa hi han 23,9ºC, la màxima fins ara... de mínima 12,9ºC. L'alerta groga de l'AEMET era per a Otos no? ;D 82 km/h  :-X
   Si clar, era una alerta per exclussiva per al meu poble, es que tenim molta categoria per ací. ;D

   Jordi, benvingut  al forum, i com comentes, sembla que després d´este episodi càlid, ens be l´anticicló, però es situa en un lloc molt favorable per a que en entre alguna entrada freda des d´Europa. Ahir en meteorde algu va posar uns mapes d´eixos estacionals, segons el que vaig veure, desembre acabarà amb  uns 2º menys de temperatura mitja, i també els propers mesos serán mes freds del normal.

   Aci en Otos 21,7º ara, finalment no s´han superat els mes de 22º de la matinada, el vent de llebeig ja no bufa amb la força del matí.

  A veure si això que esta entrant per Andalusia ens arriva en una miqueta de força, segons GFS si que podriem arreplegar algun litre.

En canal 9 en primera plana amb eixes ràfegues! ;).
Pel radar des veu que puja direccion sw-ne una bona taca de precipitacio, li vegeu futur?? ho dic perque pinta molt i abans d'arribar sempre es diluis... ara 15,9ºC avore com tanque el dia.

ah! benvigut jordi! ;)
« Darrera modificació: 06 de Des de 10, 22:41:48 pm per MeteoCanals »

Desconnectat METEOBIAR

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
Re: Desembre de 2010
« Respondre #147 el: 07 de Des de 10, 10:25:34 am »
SE QUE FALTA MOLT PERÒ MIREU EL QUE ENS DIU EL GFS PER AL DIA 20 DE DESEMBRE
http://www.meteored.com/isobaras/mapa-isobaras-336.php


benvingut banyerut ¡¡¡¡¡¡


ni puto cas¡¡¡¡  falta molt per a aeixos mapes i no val la pena ni mirarlos..ja heu voras¡¡¡

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Desembre de 2010
« Respondre #148 el: 07 de Des de 10, 10:28:12 am »

  Bon dia.

  Acava de pegar un bon arruixò en Novetlè, sembla que hui plourà prou per la zona interior de València.

  En quant al que comenteu, jo si que em crec eixos mapes, segurament no serà exactament el que diuen a dia de hui, però tots els models coincideixen en donar una entrada freda després dels dies d´anticicló que ens venen.
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Desembre de 2010
« Respondre #149 el: 07 de Des de 10, 11:52:43 am »
Totalment d´acord amb tú Mario, els models des de fa dies no apunten cap altra opció, que la pujada de l´anticicló cap a terres del nor d´Europa.

Així doncs, a nosaltres ens espera un mitjá-final de Desembre guapet (d`eixos que a tots ens agraden).

Per cert, ahir a l´albufera de Valéncia vaig pasar quasi calor (la temperatura era prou elevada, i el vent aponentat i de lleveig venia recalfat).

Avuí la mínima s´ha quedat en els 11ºC. Prompte canviará tot.

Benvingut sigues Jordi de Banyeres. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.