Autor Tema: Pròxima estació?  (Llegit 1860 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Pròxima estació?
« el: 24 de Oct de 08, 20:27:31 pm »
Bé, l'hivern s'acosta poc a poc i com açò no es meneja per que no em puc fer amb el propietari del Mas...

Si volem una estació a algun racó prou bé que siga alternatiu a aquest... necessitem algunes coses... (podem fer d'açò un inici dels futurs objectius de l'AVAMET, el de instal·lar estacions a llocs que creguem oportuns)...

Fent reconte...

Tenim:

- 1 PC (jo en tinc)
- 1 Gàbia Davis (ja la tinc)
- Connexió a internet (ja el tinc: internet per mòbil GPRS = meteoclimatic)

No Tenim a priori:

- 1 Estació meteo (si esteu dispossats a oferir-la MeteoValència o H2O...)
- Llum (depén del lloc)

I faltaria saber on fiquem una estació. Intentem que hi haja consens entre tots, que la majoria estiga interessada per un racó on siga factible instal·lar una estació meteorològica.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Re: Pròxima estació?
« Respondre #1 el: 24 de Oct de 08, 20:42:04 pm »
Llocs que en venen al cap...

Camping Mariola (S.Mariola), 899 mts.
Alt de la Creu (S.Grossa) - Forestals, 900 mts.
Menejador (Font Roja) - Forestals, 1352 mts.

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #2 el: 25 de Oct de 08, 20:51:20 pm »
Jo tinc problemes amb l'Oregon, des de la tempesta del 9 d'octubre que no arriba senyal de l'anemòmetre i penell. S'ha quedar a la consola direcció Est i no indica la força del vent, no sé que haurà passat dalt perquè en principi sembla que el transmissor va, al menys la llum es veu i no es falta de piles perquè no marca falta de bateria.

Com és un element que no puc accedir a ell si no baixe tot, doncs no he mirat que ha passat, a més tenim la Davis diguem-ne que no m'he vist forçat de manera immediata a mirar-ho.
« Darrera modificació: 25 de Oct de 08, 20:53:13 pm per MeteoValència »

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #3 el: 26 de Oct de 08, 12:06:27 pm »
tinc la oregon a la teua disposició Timonet, es podria parlar al cemacam de la font rotja per a vore que pensen del projecte per que ells si tenen llum

Desconnectat meteoagres

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 8
    • MeteoAgres
« Respondre #4 el: 26 de Oct de 08, 14:39:32 pm »
Per si servix per poder fer servir poca energia i fer posible bastarse ens uns panels solars modests... jo el tinglado que estic montan (quant puc) en la meua caseta (tipus aperos labranza de de veres jeje) sence llum en panels es tot amb un slug (http://www.nslu2-linux.org), ni ha un soft comercial que crec que es diu meteohub que llix de (casi) qualsevol estacio. Jo m'ho estic fent tot "a ma". Ho dic per que igual es una posibilitat a tindre en compte, eixe 'bitxo' consumeix uns 6 watts com a molt amb disc dur de portatil i, linux mediant, fa casi de tot. En la meua caseta va portant (esta tot fentse i millorantse poc a poc) varies cameres, sensors de moviment, enllaç gprs, control bateries etc i per supost es el meu proxi per a quant necesite algo d'internet en el meu laptop,  ara ademes comença a portar la estacio, encara que gracies al meu 'nano' soft aço no li comporta apenas gast de cpu.
Agres, Alacant.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #5 el: 26 de Oct de 08, 17:00:27 pm »
Jo tinc problemes amb l'Oregon, des de la tempesta del 9 d'octubre que no arriba senyal de l'anemòmetre i penell. S'ha quedar a la consola direcció Est i no indica la força del vent, no sé que haurà passat dalt perquè en principi sembla que el transmissor va, al menys la llum es veu i no es falta de piles perquè no marca falta de bateria.

Com és un element que no puc accedir a ell si no baixe tot, doncs no he mirat que ha passat, a més tenim la Davis diguem-ne que no m'he vist forçat de manera immediata a mirar-ho.

Vaja, quina mala pata.

tinc la oregon a la teua disposició Timonet, es podria parlar al cemacam de la font rotja per a vore que pensen del projecte per que ells si tenen llum

Mmm... podriem interessar-se. Aquella estació que tenien lo la tenen a internet... no?

Per si servix per poder fer servir poca energia i fer posible bastarse ens uns panels solars modests... jo el tinglado que estic montan (quant puc) en la meua caseta (tipus aperos labranza de de veres jeje) sence llum en panels es tot amb un slug (http://www.nslu2-linux.org), ni ha un soft comercial que crec que es diu meteohub que llix de (casi) qualsevol estacio. Jo m'ho estic fent tot "a ma". Ho dic per que igual es una posibilitat a tindre en compte, eixe 'bitxo' consumeix uns 6 watts com a molt amb disc dur de portatil i, linux mediant, fa casi de tot. En la meua caseta va portant (esta tot fentse i millorantse poc a poc) varies cameres, sensors de moviment, enllaç gprs, control bateries etc i per supost es el meu proxi per a quant necesite algo d'internet en el meu laptop,  ara ademes comença a portar la estacio, encara que gracies al meu 'nano' soft aço no li comporta apenas gast de cpu.

La teva caseta està prop de l'estació de tren? Ho dic per que eixa zona si que és ben xula en quant a inversions tèrmiques... i podria ser interessant també.

Desconnectat meteoagres

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 8
    • MeteoAgres
« Respondre #6 el: 26 de Oct de 08, 20:32:38 pm »
La meva caseta esta un poquet mes amunt, a uns 610msnm, segons la observacio que faig en el termometre del cotxe tant anan com venin, uns 1~2ºC per sobre de la temperatura que es dona en condicions d`inversio termica a nivell del riu.
Agres, Alacant.