Extra topics > Fotografia general / Fotografía general

Excursió gran canó del Colorado

<< < (2/3) > >>

NEVÀ GROSSA:
Redeu Pego, quin viatge t´has fet. ;). Quasi al costat de casa...

La posta de sol en el Gran Canó, es un dels espectacles més grandiosos de la natura. No tindrás cap foto d´aquest moment?

Per altra part, li vas traure algo a la máquina escura-butxaques?.... :-si

Felicitacions per el viatge.

meteoxabia:
Quina pasà!!!!
Es un dels meus viatges desitjats, l'únic lloc on no m'importa que faça calor per anar, per que sempre ma fet ilusió fer eixe viatge, pero si no el faig a soles trobe que no el faré, per que la dona no la tinc per la labor!!!.

Pego:

--- Cita de: NEVÀ GROSSA en 05 de Des de 12, 22:22:31 pm ---Redeu Pego, quin viatge t´has fet. ;). Quasi al costat de casa...

La posta de sol en el Gran Canó, es un dels espectacles més grandiosos de la natura. No tindrás cap foto d´aquest moment?

Per altra part, li vas traure algo a la máquina escura-butxaques?.... :-si

Felicitacions per el viatge.

--- End quote ---

No tinc fotos de la posta de sol. De fet el viatge no estava previst. Jo estava a San Diego per questió de feina i em vaig poder escapar un día i mig, just per vore el gran canó i poc més... una altra volta serà.
En quan a l'escura-butxaca ho vaig perdre tot: 3 dolars que vaig jugar. Però al darrere meu vaig vore com un matrimoni jugaba més de 3000 dolars com si no res...
Et deixe una posta de sol de l'Amaçones pel seu pas al Perú de fa ara 3 anys... espere que t'agrade.
La meua passió, a banda de la meteorologia és viatgar i el muntanyisme i tinc fotos de pràcticament tot el món... però tampoc vull ser pesat.

Jordi Donet Donet:
mira que perdre't la festa-fira del perelló per anar al gran canó..... ;D ;D

Bromes a part, espectaculars les vistes..... :o.........quan m'organitze el pròxim viatge ja el preguntaré a vorer que em recomanes tu que ja t'has recorregut mig mon....

Timonet gelat:
Uala!

Quin viatget, què bo xè!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version