Extra topics > Medi Ambient / Medio Ambiente

AMB MOLTA IMPOTČNCIA!

(1/1)

ivtolrei:
Hola a tots!

Als meus 10 anys vaig vore com es cremava tota la contorną i em va afectar tant que probablement per aixņ he acabat estudiant Cičncies Ambientals i probablement per aixņ he acabat a Galąpagos de prąctiques d'empresa..... la qüestió és que śltimament només pensava que en tornar cap al poble per a disfrutar de nou de la nostra serra en plena recuperació...perņ algun gran filll d'una gran.... ha truncat aquestes esperances i les de molta gent que com jo estima la natura!!

En fi, tan sols volia donar les grącies a tots aquells que es preocupen per mantenir informats als que no tenim la possibilitat de vore com estą el panorama amb els nostres propis ulls i donar forēa des d'acķ per vore si definitivament el foc s'atura.... ojalą amb l'ajuda de tota la gent del poble es puga aturar el foc i es puga detindre al malnascut que ha conseguit cremar de nou part de les nostres vides....

Esperem que tot aēņ quede en un malson i demą la tragčdia quede reduļda a lo mķnim possible....

Adrią_Ontinyent:
És molt trist, la serra de l'Ombria s'estą cremant i a este pas acabarą tota cremada.  :'( :'(

Timonet gelat:
Grącies per la teua visió, ivtolrei.

:(

METEOBIAR:
ei informeu que aēi desdee biar es veu molt de fum”””””” ???

Navegació

[0] Índex de Missatges

Go to full version