Extra topics > Medi Ambient / Medio Ambiente

Linea d'Alta Tensió al lloc del passat incendi.

(1/3) > >>

MeteoCanals:
Segons recull el diari Levante, volen expropiar terres depresa i començar ha ficar la linea d'alta tensió de uns 12,3 km i que pasaria per paratges naturals com per exemple el Pou Clar... vos adjunte ací la crònica i opineu vosaltres mateixa.

Joen:
Que fort. No sé com està l'assunt però si l'ombria d'Ontinyent i el Pou Clar son Paratge Natural Municipal, no es deuria permetre passar per ahí la línia d'alta tensió, almenys aquesta figura de protecció deu tenir alguna ferramenta per protegir-la d'aquestes coses.

A més, tampoc deu ser gens agradable per a la gent a qui li passara la línia per damunt, pensar en els efectes nocius per a la salut del camp magnètic creat per aquestes línies.

Lipzum:
ES INDIGNANT!!!! Com poden permetre aquestes coses??? I tan descaradament??!!! están donant barra lliure a totes les personse que vullguen construir en les serres protegides, ja que mitjançant aquest sistema obtenen el premi de manera rápida... ¿No es pot fer res al respecte?

Timonet gelat:
Jo també estic que no m'ho crec. I si, és una cosa indignant per que com dieu és tot munt de mentires. Els ciutadans afectats no tindriem que deixar pasar aquest tema i deuriem fer-ho patent quan toque. No sé si m'explique.

carboner:

Que esperaveu de tant de politiquet corrupte?, que va provocar l´incendi?, on esta la reforestacio?, anem a canviar pins per enormes postes, despres vindran el molins eixos, no val la pena calfar-se mes el cap, perque ens anem a cabrejar per a res. :'(

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version