Autor Tema: 5a etapa AVAPRED 6-7 d'Abril  (Llegit 2829 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Samu

• Pluja
  • *
  • Missatges: 135
  • Desde la millor terra del mon
    • AMETSE
Re:5a etapa AVAPRED 6-7 d'Abril
« Respondre #15 el: 09 de Abr de 13, 13:56:39 pm »
La etapa ha estat molt emocionant!!

Les pluges han estat un veritable maldecap, ja que per exemple al sud ningú ens les esperavem i amb xicotets ruixadets ens han fastidiat a molts un bon nombre de punts. Respecte a les temperartures màximes hi havia dos corrents entre els predictors, els que pensavem que se quedarien molt contingudes, per baix dels 20ºC, en el meu cas pensava que la nuvolositat que s'esperava durant diumenge seria efectiva per a contindre-la a totes les comarques... però a l'extrem sud i a la Safor no va estar així. Respecte a les mínimes, pensava que amb una -5 a 850hPa al N Castelló/Terol, la mínima a una estació a tanta alçada com la de Fredes-Aemet seria molt més baixa que els -2.6ºC que es van marcar, tot i el fort vent que bufava... Però bé, la meteo és així :D.

En fi, en este ofici hi ha molt que aprendre sempre. Algú més s'anima a comentar la jugada d'aquesta etapa?

Pues sí, ha estado la cosa muy igualada en esta etapa Toni, yo he salido mucho mejor parado de lo que me esperaba. Esos chubascos como dices en mi caso también me fastidiaron, sobre todo los del S, L'Alacantí siempre tiene sorpresas jeje. En cuanto a las mínimas, me pasó igual que a ti en el caso de Fredes, no me esperaba que se quedase tan contenida, pero en mi caso por suerte con el resto de las mínimas me arregló el estropicio  :P El viento me jorobó un poco en la Safor, y me la jugué con el viento muy fuerte en el extremo N y no me salió mal del todo. Y en cuanto a las máximas, no esperaba que se quedasen tan cortas las temperaturas en el Baix Maestrat, y tuve muy mala suerte con el Campo de Alicante, solo en este sector entró la brisa, mientras que en el término de Elche soplaba el terral, y no subió tanto como esperaba....

Aficionado a la meteorología y cazatormentas. Enfrentarse cara a cara con la naturaleza, a la intemperie es algo indescriptible.

Desconnectat ALTOCÚMULO

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 126
« Respondre #16 el: 09 de Abr de 13, 19:35:54 pm »
   Yo, conforme avanzaba el viernes, ya veía cómo me había columpiado con las lluvias... pero bueno, es lo que tiene hacer esto en poco tiempo...
   Sólo puedo decir que sois unas máquinas, hay que ver cómo afináis.

Desconnectat meteoagres-bonell

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 310
  • Nuvolet!
    • Agres - Bonell
« Respondre #17 el: 09 de Abr de 13, 20:28:36 pm »
Jo, desde que vaig fer la predicció en brut, la cosa m'apanyava prou, veia que no m'en aniria molt amb els valors reals, i a mesura que passava el cap de setmana... Observava que les coses no anaven tan mal, la mínima de Fredes clavada!, la mínima de Utiel quasi, la màxima de Catral per no res, el que em pensava es que les màximes pujaren un poc més a Vinarós i que no hagueren precipitacions el diumenge...
Etapa molt interessant... Jajaja bona elecció de les comarques...
No se quines comarques posar...
Ja me les pensaré...
Partida de Bonell d'Agres, 664 m

Desconnectat meteoagres-bonell

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 310
  • Nuvolet!
    • Agres - Bonell
« Respondre #18 el: 17 de Abr de 13, 23:01:06 pm »
Les comarques per a la pròxima etapa seran:
L'Alcoià
El baix Maestrat
La Safor
La Vall d'Albaida
El baix Segura
Partida de Bonell d'Agres, 664 m

Desconnectat ALTOCÚMULO

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 126
« Respondre #19 el: 19 de Abr de 13, 18:34:18 pm »

Esta semana me ha resultado complicada de predecir, con lo que no espero grandes resultados. Veremos.

Desconnectat AVAPRED

• Pluja
  • *
  • Missatges: 171
  • Nuvolet!
« Respondre #20 el: 20 de Abr de 13, 00:25:50 am »
Doncs si, una predicció complicada, se nota que s'ho haveu estat pensant fins al final, almenys quatre de vosaltres ens haveu enviat la previssió durant la última hora... :P

Ací va la recopilació de prediccions de tots.

MOLTA SORT!!
L'AVAPRED és l'únic concurs de meteorologia predictiva en marxa a hores d'ara en tota Espanya i el tenim en funcionament per a tots vosaltres!
A més, pots començar de zero el concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre? envian's un mail i participa!! Per a més informació, punxa ací.