Ummmm.
Potser es tracte del mateix meteorit mare, però posiblement haja caigut en dos o tres trossos a la superfície de la Terra.
Què és el que em porta a pensar això?. Doncs bé la ISS (estació espacial internacional), orbita a 400 km d'altura, i està comprovat que es pot veure des de dos punts que disten mils de kilòmetres. Cada observador veuria la ISS a distinta declinació (que en astronomia equival a la latitut terrestre)
Però els meteorits es volatilitzen alvoltant dels
90 km d'altura (altura sustanciament menor); per tant aplicant coneixements trigonomètrics, (que ara no recorde, però em compromet a penjar-ho prompte) sabent la distància de dos punts (un cateto del triangle), i l'angle recte dels dos catets, podriem endevinar l'altura corresponent a la que ha caigut eixe meteorit. Si està alvoltant del 90 km, pot tractar-se del mateix meteorit; si dóna una altura de caiguda del meteorit prou major, crec que no podriem parlar del mateix.
Al video que mostres, sembla que ha caigut molt prop de l'horitzó; per tant si tu el vas veure prop de l'horitzó, et garantisc que no és el mateix meteorit; si el vas veure prop del zènit, podria ser més raonable.
Te totes formes, em decante per una seqüència de dos o tres pedretes (de pocs milímetres) que pululàven juntes per l'espai, caent cadascuna en distinta direcció.