Autor Tema: anemòmetre ws3600  (Llegit 2569 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pampacitrus

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 50
anemòmetre ws3600
« el: 30 de Gen de 09, 13:42:20 pm »
Després d'aconseguir tornar a descarregar les dades al PC (gràcies a la inestimable ajuda de vaqueret), ara resulta que no tinc visualització de les dades de l'anemòmetre a l'estació.
Vaig traure el cable que conecta l'anemòmetre al termo-higro i res de res.
Alguna idea?

Una atra pregunta, en especial per vaqueret. Sé que vàres canviar a un anemòmetre de caçoletes i que estàs prou content. Volia demanar-te informació d'on comprar-lo
Gràcies
Quan Matamón s'emborrasca i la Murta fa capell...

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: anemòmetre ws3600
« Respondre #1 el: 31 de Gen de 09, 16:05:32 pm »
L'anemómetre a caçoletes va millor per a mesurar vents fluixos o moderats, pero m'he adonat que l'atre dona mesures de cops de vents mes altes, símplement per que la turbina te menys inèrcia i pot captar cops de menys durada que les caçoletes.

En quant a problemes am les mesures, no se què dir-te. En el meu cas, al principi vaig tindre alguns problemes molt pareguts als teus, pero crec que tots son deguts a interferències per que  van desapareixer en quant vaig posar una antena directiva a la consola.

Pot ser seria una bona idea fer com un taller en la trobada de la Vall d'este any per a fer antenetes casolanes barates i efectives.

Desconnectat pampacitrus

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 50
Re: anemòmetre ws3600
« Respondre #2 el: 04 de Feb de 09, 08:08:02 am »
vaja quan més pregunte més em lie.
A vore si trobe informació sobre eixa antena que nomenes o si pots explicar-me un poc més sobre l'assumpte.
Per cert què és això de la trobada de la Vall?
Quan Matamón s'emborrasca i la Murta fa capell...

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: anemòmetre ws3600
« Respondre #3 el: 11 de Feb de 09, 17:55:57 pm »
Eixemple:




nota: el quadre de la 'cristiandad sindical de labradores y ganaderos' no es precís posar-lo.

En quant a la trobada de la Vall, no tardarà Carboner en posar algo per ací. De moment crec que algo es cou ací

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: anemòmetre ws3600
« Respondre #4 el: 12 de Feb de 09, 01:00:15 am »
  Valdria alguna cosa així

Antena semirígida de 433 Mhz y 50 ohmios de impedancia. La antena tiene un conector SMA macho en la base por lo que se puede conectar directamente a los radio modems con conector SMA como los modelos S350200 y S350205 de nuestro catálogo. La antena es de tipo omni direccional con polarización vertical y una longitud total de 143 mm. También resulta idónea para su montaje en robots ya que al ser flexible, soporta muy bien las colisiones que se pudieran producir. Hoja de características aquí.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: anemòmetre ws3600
« Respondre #5 el: 12 de Feb de 09, 15:06:09 pm »
  Valdria alguna cosa així

Antena semirígida de 433 Mhz y 50 ohmios de impedancia. La antena tiene un conector SMA macho en la base por lo que se puede conectar directamente a los radio modems con conector SMA como los modelos S350200 y S350205 de nuestro catálogo. La antena es de tipo omni direccional con polarización vertical y una longitud total de 143 mm. También resulta idónea para su montaje en robots ya que al ser flexible, soporta muy bien las colisiones que se pudieran producir. Hoja de características aquí.

Nooopp!!!!!

Si el problema son les interferències, posar una antena OMNIDIRECCIONAL agreujarà mes el problema. La gràcia està en posar una antena DIRECTIVA, tipo Yagi, que sols mire en direcció on està el sensor i que no li afecte tot lo demés (portes de cotxera que s'obri, llaveros de cotxe, etc.. ja que tot açò funciona també a la mateixa frequència)