Autor Tema: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)  (Llegit 2635 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 841
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #180 el: 09 de Gen de 11, 12:40:06 pm »
Bueno , aquí va la foto de la junta directiva de Avamet. ;)



Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Pixarroglets

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #181 el: 09 de Gen de 11, 13:34:47 pm »
Bon dia!.

M'afegeixc als comentaris respecte al dia d'ahir on vam gaudir d'una bona trobada. Evidentment donar les gràcies a Manu que va fer de bon anfitrió al seu poble. Un plaer retrobar-se amb gent que vaig conèixer l'any passat i tots els que vaig conèixer ahir.

Salutacions i endavant AVAMET!!
Ontinyent, València.


Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #182 el: 09 de Gen de 11, 13:52:14 pm »
Bon dia!.

M'afegeixc als comentaris respecte al dia d'ahir on vam gaudir d'una bona trobada. Evidentment donar les gràcies a Manu que va fer de bon anfitrió al seu poble. Un plaer retrobar-se amb gent que vaig conèixer l'any passat i tots els que vaig conèixer ahir.

Salutacions i endavant AVAMET!!

+1

Ahir comentava amb Alzimet entre altres que si s'aguera celebrat fa 1 any...

Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat borinot

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #183 el: 09 de Gen de 11, 14:10:05 pm »
Enhorabona i gràcies Manu, ha valgut la pena de llarg vindre's des de Benicàssim.Un plaer de dinar, i un puesto molt molt agradable.

I també moltíssimes gràcies a manolo per ser el conductor, (espere que ficar la caireta de la xiqueta haja sigut mès fàcil que llevar-la.  ;D )


Per cert, per curiositat estava mirant si eixia alguna cosa existent amb el nom d'avamet i d'entre altres coses m'ha aparegut el següent logo, que no coneixia, ¿d'aon ha eixit?.



M'agrada....





« Darrera modificació: 09 de Gen de 11, 14:14:31 pm per borinot »

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #184 el: 09 de Gen de 11, 14:49:49 pm »
Enhorabona i gràcies Manu, ha valgut la pena de llarg vindre's des de Benicàssim.Un plaer de dinar, i un puesto molt molt agradable.

I també moltíssimes gràcies a manolo per ser el conductor, (espere que ficar la caireta de la xiqueta haja sigut mès fàcil que llevar-la.  ;D )


Per cert, per curiositat estava mirant si eixia alguna cosa existent amb el nom d'avamet i d'entre altres coses m'ha aparegut el següent logo, que no coneixia, ¿d'aon ha eixit?.


HEllo compis !
he vist el logo i també m´agrada , crec que ens identifica animalaes .

Ahir va surtir un día molt bó , i el Manu s´eu va currar a tope, podíen proposar de moment Beneixama un poc con la sede provisional, vistes les intalacions  que te del albergue i etc,  sense oblidar-mos de la RATA SELLADA of course , jejejejee

Va estar un día genial , grácies a tots
« Darrera modificació: 09 de Gen de 11, 14:58:54 pm per Timonet gelat »

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #185 el: 09 de Gen de 11, 16:23:04 pm »

  Yeeeeeeeee, jejeje, com comenteu tots, un plaer el dia d´ahir, un 10 per a Manu i per a tots i totes en general. :-*

   Avant AVAMET!!!!!!!!!!!! :D,  de lo que vindrà a finals de mes, millor que no diga res, :-X, no vos vullc desilusionar :P :-si

  El logo que ha posat borinot, m´agrada. :D
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #186 el: 09 de Gen de 11, 17:01:22 pm »
Més afotos...

Els primers en arribar, intercanviant les primeres impressions en un ambient encara nadalenc:





El "president en funcions" de l'AVAMET, Timonet Gelat, controlant amb l'amfitrió Manu l'Herberet la llista d'assistents:





Manu va indicant els llocs més destacables per les rodalies de Beneixama:





La caminada fins al Salze, de quasi 1 hora, va transcórrer en un ambient quasi primaveral:





Cap a les 12:30 van arribar la majoria d'aficionats (i acompanyants) que faltaven:





Vicent i damilme en animada conversa:





Eva, Vickyxeli i M. Ángeles van suportar estoicament una jornada més les manies i aficions de les seues parelles i de la resta de foreros:





El senyo rector ens va ensenyar amablement l'església del poble:





El secretari (krisman) i president (Timonet) provisionals van portar amb mà de ferro una assemblea molt difícil  ;D :





La meteoafició va respondre massivament a l'hora de figurar com a socis fundadors de l'AVAMET:




I la recompensa a tota la faena de les últimes setmanes: la junta directiva provisional de l'AVAMET:





Esperem tindre ben prompte una altra trobada meteo-gastronòmica-assembleària  ;D

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #187 el: 09 de Gen de 11, 17:07:20 pm »
Molt xules, felet!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #188 el: 09 de Gen de 11, 19:38:03 pm »
Bones fotos Felet i Meteonix, reflexen perfectament el que va ocorrer ahir a Beneixama. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat Carlos R

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #189 el: 09 de Gen de 11, 19:38:38 pm »
¡Enhorabuena!

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #190 el: 09 de Gen de 11, 19:42:58 pm »
Be, senyors.... què dir?  un 10... no, un 110 per a Manu que va ser un gran anfitrió i, jo al menys, vaig quedar amb deute amb ell.

I molt be també la 'Rata Cellarda'. Hui he tingut bona cosa d'energia per a soportar el ventijol tan molest que feia hui al camp.

Desconnectat soriano

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 374
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #191 el: 09 de Gen de 11, 19:51:22 pm »
Enhorabona!!
 ;)

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #192 el: 10 de Gen de 11, 09:51:17 am »

  Yeeeeeeeee, jejeje, com comenteu tots, un plaer el dia d´ahir, un 10 per a Manu i per a tots i totes en general. :-*

   Avant AVAMET!!!!!!!!!!!! :D,  de lo que vindrà a finals de mes, millor que no diga res, :-X, no vos vullc desilusionar :P :-si

  El logo que ha posat borinot, m´agrada. :D


Hei Carboner !

Este viatje crec que la Ponenta que tens prevista per al final de mes , es traduirá en entrada de vents del Nort , i baixada de temperatures, seguent el precedent de un mes de febrer algo mes humit , ja que espere inestabilitat per aixe mes , i crec que les falles també es fotran , excusate- signores  falleris il tempo é cosí .

jejejeje, s´admitisem apostes , hagan juegos señores y señoras !!!!!

« Darrera modificació: 10 de Gen de 11, 14:47:00 pm per Timonet gelat »

Desconnectat METEOBIAR

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #193 el: 10 de Gen de 11, 17:44:18 pm »
la mes grata enhorabona a manu, jo que en un principi no anava, vaig fer lo inposible per anar i va ser un plaer estar alli amb vosaltres, a pesar que no coneixia a ningu, bueno soles a mario i a manu, la llastima que vaig tindre que marxar prompte per cuestio d´agenda.....pero be va ser molt interesant conpartir amb vosaltres eixos moments, per a la proxima ja sabeu conteu amb mi, el meu poble esta disponible per cuant vulgau ( per cert l´esglesia de biar es mes gran que la de beneixama manu disliu a limorti ¡¡¡¡¡¡¡

Desconnectat L´herberet, MANU

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Dinar Post-Nadal 08/01/11 a Beneixama (Acta inaugural d'AVAMET)
« Respondre #194 el: 10 de Gen de 11, 19:59:03 pm »
per cert l´esglesia de biar es mes gran que la de beneixama manu disliu a limorti ¡¡¡¡¡¡¡


Ja,Ja.........potser mes barroca, mes antiga o mes bonica......però mes gran......la basilica del valle es la basilica......està cubica per un forofo de per aci, que va anar de esglesia en esglesia de la contornà....i es la mes gran.

AHHHHH, la torre de Beneixama ( o siga el deposit de aigua eixe que han restaurat) es mes gran que la torre del castell de Biar :-si :-si :-si ;D ;D ;D ;D

Gracies a tots per el dia que vam pasar......Vaqueret i jo vam ser els supervivents que ens retiravem cap a al mitja nit. festa* festa* festa*

Un abraç biarut en arrels de Beneixama ;D ;D ;D

Beneixama, 600m, Alacant.