Autor Tema: Problemes amb el servidor  (Llegit 9056 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Problemes amb el servidor
« Respondre #15 el: 11 de Des de 08, 19:39:37 pm »
... m'ha dit que te pinta de ser de que t'hages quedat sense espai, es a dir que vulgues clavar mes del que tens contractat.

Jo fa temps, vaig estar a punt d'esgotar durant dos mesos els màxims de meges disposibles per mes i recorde que quan arribava al 80% consumit m'enviaven un e-mail comunicant-me este fet, i a l'arribada del 90 o 95% de meges esgotats del mes, un segon e-mail on me tornaven avisar de la situació i m'oferient una ampliació temporal, només per aguantar eixe mes si no volia un tall abans.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #16 el: 11 de Des de 08, 19:53:52 pm »
Gràcies meteoloco.

Gràcies també al amic informàtic de Llamp, que m'ha tocat i m'ha dit un parell de cosetes a tindre en conter amb el FTP. Encara he de revisar moltes coses.

Gràcies també a Vaqueret, encara que crec que no em deixa capar eixa ip des del panel de control, (puc restringir usuaris, pero no ip's?)

Per a que vegeu com està l'assumpte... estic adonant-me de que si aneu al cercador de google, piensasolutions és una merda darrere d'altra. No té telèfon d'assistència tècnica !!

http://www.nklife.es/2007/11/piensasolutionscom-horroroso-servicio/

M'estàs espantant, ja que ho tinc allotjat al mateix lloc...  :P

De tota manera, compte amb eixe enllaç que has posat. Jo també he vist en alguns fòrums i altres llocs gent posant a parir a ONO, quan a mi mai m'ha donat cap problema i en altres enquestes apareix com una de les companyies més fiables en el servei que ofereixen.

En fi, que quan li toca a u el problema ja poden dir missa que es queda fotut...

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #17 el: 11 de Des de 08, 20:45:07 pm »

M'estàs espantant...

Jo també he vist en alguns fòrums i altres llocs gent posant a parir a ONO, quan a mi mai m'ha donat cap problema.

Jo també estic espantat, però si que ens deurien de fixar que quan contractem un servei hi haja un numero d'atenció al client i algunes vegades no ho fem. Evidentment no és el cas d'ONO. 

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #18 el: 12 de Des de 08, 10:21:18 am »
Anit, gràcies a la col.laboració d'amics del fòrum com vaqueret, llamp i altres, vam fer 'anar' de nou el problema del servidor de la web d'ontimet.es.

Actualment, el mateix servidor dona suport a les estacions de Otos (meteotos.com) i el observatori secundari Ontinyent - st. Josep, que també es van vorer afectades per la errada al servidor.

El problema finalment detectat ha sigut degut a que el servidor es va saturar d'arxius. Massa arxius a un servidor que en un principi jo desconeixia que tenia aquest tipus de limitació (6400). De manera que s'han eliminat temporalment arxius meus (fotografies) que estàven penjades al fòrum de meteorologia.

Demane disculpes per no haver tingut la web opertaiva durant una setmana. No he pogut dedicar-me com voldria, i es que estem a les portes del nadal, dels exàmens i fi de treballs per als qui estudiem.

Bé, ara si... torna ontimet.es.

:D
« Darrera modificació: 12 de Des de 08, 11:49:26 am per Timonet gelat »
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Tempesta
  • *
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #19 el: 12 de Des de 08, 11:43:04 am »
M'alegre molt, de fet fa uns minuts que pogut veure Germanies i Otos en Meteoclimatic i havia pensat que la cosa s'havia solucionat i així ha segut.  :)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #20 el: 12 de Des de 08, 12:59:41 pm »
M'alegre molt, de fet fa uns minuts que pogut veure Germanies i Otos en Meteoclimatic i havia pensat que la cosa s'havia solucionat i així ha segut.  :)

Efectivament, acabe de veure que tornes a estar en línia. Menys mal que no ha sigut un problema de difícil resolució!  :D

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #21 el: 12 de Des de 08, 17:50:29 pm »
Bo, enhorabona Timonet!! A la fi tot solucionat. Una vegada vaig llegir que de les errades havies de quedarte en el que havies aprés, i això realment es el que importa, que un altre dia ja saps una cosa mes per a vore en que pot estar fallant. La informàtica i l'electrònica, com totes les tecnologíes, fallen.. i es normal, aixi que paciencia quan ocorreguen estes coses. Jo per exemple en l'electronica ja estic acostumat a que res vaja a la primera.. jajajja. Salutacions!!  ;)
Alberic, Ribera Alta.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #22 el: 12 de Des de 08, 20:17:19 pm »
Doncs ara pareix que el error no era per la quantitat dels arxius...  qué fort, aquest migdia m'han contestat els de piensasolutions.

Estimado cliente:

Nuestros técnicos de sistemas han reparado la incidencia y ya puedes utilizar tu servicio con normalidad.

Lamentamos las molestias que este hecho haya podido ocasionarte.

Estamos a tu disposición para cualquier consulta o aclaración al respecto.

Un saludo,

--
Soporte - Piensa Solutions
soporte@piensasolutions.com
www.piensasolutions.com

----------------------------------------------------

Estimado cliente:

Había un problema con las cuotas de tu dominio que han reparado los técnicos de sistemas.

Un saludo,

--
www.piensasolutions.com

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #23 el: 12 de Des de 08, 20:56:36 pm »
Doncs ara pareix que el error no era per la quantitat dels arxius...  qué fort, aquest migdia m'han contestat els de piensasolutions.

Estimado cliente:

Nuestros técnicos de sistemas han reparado la incidencia y ya puedes utilizar tu servicio con normalidad.

Lamentamos las molestias que este hecho haya podido ocasionarte.

Un saludo,

--
www.piensasolutions.com

----------------------------------------------------

Estimado cliente:

Había un problema con las cuotas de tu dominio que han reparado los técnicos de sistemas.

Un saludo,

--
www.piensasolutions.com

Be , lo important es que ja s´ha resolt el problema, !quina alegria m´acabe d´endur al tornar a veure les nostres estacions en meteoclimatic!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #24 el: 12 de Des de 08, 20:58:44 pm »
Si que es fort si!! Estos tios tenen mes cara que un sac de xavos!! i damunt encara tenen el valor de ficar: estamos a tu disposicion!!  :(  Si ha sigut un problema d'ells i eixa ha estat la seua rapidessa, efectivitat i atenció al client jo canviaria de hosting en quan poguera, perque aixo ja es prendre el pel a la gent.. La veritat es que en oasions com aquesta es quan es troba a faltar un telèfon on poder acudir tant per a solvent problemes com per a consultar com cal a que s'ha degut la incidencia,..etc. Per cert, no se si serà deveres que pertanyen al grup d'arsis, ja que arsis encara que cars et donen molt bon servici amb una ràpida sol·lució de les incidencies i per descomptat amb atenció telefònica.. En fi, de nou, paciencia...
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #25 el: 12 de Des de 08, 21:27:40 pm »

Era lo que haviem dit: la assignació de taula de localització de fitxers. Supose que en algún moment hauràs contratat mes espai i els el·lemnts t'havien pujat les 'megues' pero no la assignació de nº de fitxers.

Es algo que es nota enseguida: si no et deixa crear un directori buit nou el problema no es la cuota d'espai en disc sino la de número de fitxers (un directori compta com a un fitxer)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #26 el: 12 de Des de 08, 23:31:34 pm »

Era lo que haviem dit: la assignació de taula de localització de fitxers. Supose que en algún moment hauràs contratat mes espai i els el·lemnts t'havien pujat les 'megues' pero no la assignació de nº de fitxers.

Es algo que es nota enseguida: si no et deixa crear un directori buit nou el problema no es la cuota d'espai en disc sino la de número de fitxers (un directori compta com a un fitxer)

Vols dir que ara (a estes altures) han augmentat els fitxers que podia tindre? Es cert que vaig augmentar de servei de hosting, però d'això fa pràcticament 2 anys !!

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #27 el: 12 de Des de 08, 23:58:44 pm »

Vols dir que ara (a estes altures) han augmentat els fitxers que podia tindre? Es cert que vaig augmentar de servei de hosting, però d'això fa pràcticament 2 anys !!

Jo diria que sí. Pregunta-ho....