Autor Tema: El Barranc de la Mata d´Otos.  (Llegit 3527 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
El Barranc de la Mata d´Otos.
« el: 25 de Des de 07, 17:24:11 pm »
  Hola amics, ahir per la vesprada, aprofitant la milloria de l´oratge, vaig eixir a pegar una volteta pel terme, vaig baixar al barranc de la Mata, alguns sabreu quin es, el que baixa a La Font de Baix, no es mes que un simple barranc del tants que tenim per ací, però despres de les  abundants pluges que estem tinguent enguany, la veritat es que fa goig.

Baixant cap al barranc em vaig trobar amb molts bancals amb grans tolls d´aigua encara.

Els xorros de La Font de Baix no poden traure mes aigua. :D

Han arreglat enguany el llavador de La Font, s´ha quedat molt bé, la veritat.

I ja  vaig començar a pujar pel barranquet cap amunt, el riu , encara que no ho sembla, porta molta aigua, tenint en conter que no es mes que un simple barranquet.

Però el que mes m´agrada es el paisatge del barranc, la natura, moltes vegades son apreciem el que tenim en casa nostra, davant dels nassos. ::) ;D

Vaig arribar a la "Bassa de Pantaliga", amb aquest xorro d´aigua tan xulo.

Com no, el Benicadell, alli naix este barranc.

Mes fotos de tolls d´aigua, passares per on passares només veies que aigua. :D

I ja fent-se de nit vaig pujar cap a casa, el Benicadell sempre a la meua cara.

I els ultims rajos de sol iluminant Otos. ;D

Be, això es tot, espere que vos agraden les fotos de la xicoteta excursió que vaig fer ahir per la vesprada.

Salutacions.
« Darrera modificació: 25 de Des de 07, 18:03:31 pm per carboner »

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
Re: El Barranc de la Mata d´Otos.
« Respondre #1 el: 25 de Des de 07, 21:03:26 pm »
Molt xulo el repor Mario, on hi ha aigua hi ha vida. Sempre recordarem aquest any, per les precipitacions tant cuantioses que hem tingut.

Bon nadal!
Xàtiva, València.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #2 el: 27 de Des de 07, 20:19:48 pm »
Com estan tots els bancals. M'encanta la foto del Benicadell amb els xops, és de postal , una abraçada Mario

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #3 el: 28 de Des de 07, 02:32:09 am »
Xè Mario, quin report més amable i més xulo, redeu.

Com dius, sí que fa goig passejar per el camp i vorer els efectes de les pluges dels últims dies... i mesos...

Bonic Otos !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #4 el: 28 de Des de 07, 13:26:53 pm »
Mario no tens perdó. Tantes voltes anan a Otos i no m´has ensenyat mai aquest paratge.... :'(

Les fotos genials. ;)

Pd: en la propera visita que organitzes al teu poble, aquest itinerari no pot faltar. ;D
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.