Autor Tema: Trobada de sopar de crida de la gota freda i muntatge a la Mariola  (Llegit 1660 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 839
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:Trobada de sopar de crida de la gota freda i muntatge a la Mariola
« Respondre #45 el: 20 de Set de 14, 11:20:51 am »
Se añaden a la comida del Camping el Domingo mis padres.

Vicente(Socio) y Berna.

Yo, seguramente, pueda acudir por la mañana al montaje de La Barraca, ya confirmo más adelante. ;)

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Carlos R

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
« Respondre #46 el: 20 de Set de 14, 15:35:50 pm »
Hola

Me apunto para la jornada del domingo: montaje y comida.

Salud

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
« Respondre #47 el: 23 de Set de 14, 18:44:23 pm »
Hola, finalment jo m'apunte al sopar sols. Estic intentant convencer a la dona per a que puge a sopar també, encara no ho ha decidit, ja diré algo demà.
A la Mariola no podré, he aguantat fins últim moment per vore si podía fer de alguna forma de anar a tot, pero no, no estarè fora de viatge de moment pero diumenge coinxidix amb el aniversari de mon pare 82 tacos i vol convidarmos a dinar.

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #48 el: 23 de Set de 14, 19:53:12 pm »
Wenas...  una pregunteta.... els que ens queder a dormir, tenim que portar sac de dormir ,,,???

o allí els llits tenen llensolss ?????

Desconnectat AVAMET

• Administrador
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 134
    • AVAMET web
« Respondre #49 el: 24 de Set de 14, 00:05:57 am »
Segons hem estat mirant s'hauria de pagar un suplement de 5€ per la roba de llit, aixi que si se'l voleu estalviar porteu sac de dormir. Això si, tenen mantes per si amb el sac de dormir no en fora prou (encara que no sembña que vaja a fer de fred)

Per altra banda, hem d'estar a les 19h al lloc on pernoctarem, per a recollir les claus de les cabanyes, per tant acudiu puntuals a les 18h a Benissili els qui vingueu a la trobada i volgueu fer la passejada.

Salutacions
Associació Valenciana de Meteorologia Josep Peinado (AVAMET)

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
« Respondre #50 el: 24 de Set de 14, 09:55:47 am »
Jo al muntatge del dissabte de matí no aniré.

Per anar a Benisili des de València, és millor anar per l'interior fins Cocentaina i després agafar la CV-700 o per la costa fins Pego i agafar ahi la mateixa carretera CV-700?

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #51 el: 24 de Set de 14, 10:40:45 am »
Jo al muntatge del dissabte de matí no aniré.

Per anar a Benisili des de València, és millor anar per l'interior fins Cocentaina i després agafar la CV-700 o per la costa fins Pego i agafar ahi la mateixa carretera CV-700?

Hola Frank , desde Valencia es millor anar per la costa fins Pego, jo he mirat les dos rutes i las mes curta es per Pego . Jo aniré per Pego cap a dins...   

Desconnectat MeteoJesus

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 27
  • Alcoleja o Campello, dependiendo del día.
« Respondre #52 el: 24 de Set de 14, 18:16:23 pm »
Por motivos laborales el sábado, los 2 que íbamos no podremos ir a la cena en Benialí.

Mantenemos los 6 para la comida de Mariola.

Hasta el domingo!

Altocúmulo tiene mis 2 cocorahs, que creo entregará a Alzisec y junto con los 2 polos lo recojo todo el domingo.

Saludos.

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
« Respondre #53 el: 25 de Set de 14, 11:19:49 am »

Hola Frank , desde Valencia es millor anar per la costa fins Pego, jo he mirat les dos rutes i las mes curta es per Pego . Jo aniré per Pego cap a dins...

Gràcies Elan, doncs aniré per la costa.

Per cert, a on és el punt de trobada a Benialí? No crec que siga molt gran el poble i perdre'm  ;D però per anar sobre segur.

Desconnectat VallDeGallinera

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 66
  • Nuvolet!
« Respondre #54 el: 25 de Set de 14, 20:59:36 pm »
Hola, senc no haver estat més involucrat, pero he estat molt liat estos dies en la feina.

Explique un poc el planing per al dissapte. Álex i jo hem pensat que podem quedar en dos llocs diferents, en l'entrada de Benialí els qui vinguen desde Pego, ell estarà allí a les 18:00, hi ha un parking on podeu esperarse fins estar tots.

Els qui viguen desde l'nterior, no fa falta que arriben a Benialí, sino que quedaren en "el mirador de La Vall", està pegat a "la Garriga" (lloc on dormirem) a 1km passat el poble d'Alpatró, i abans de aplegar a La Carroja. Jo estaré allí a les 18:00h també es facil de trobar perque está en la mateixa carretera.

Quan apleguen tots els de Benialí, pujareu a on estem els altres i ens reunirem tots en "El mirador de La vall", per anar a arreplegar les claus de les cabanyes, entregar el DNI, fiança, deixar trastos...etc... qui no es quede també pot entrar per pegar una vota per allí dins.

Desde ací, si no voleu pujar a la foradà,  pegarem unes voltes per la vall direcció Benialí de nou, on podem parar en diversos llocs i poblets, vore La Carroja, Benissivá, etc... fins aplegar a Benialí on soparem a les 21h.

Els que vinguen directament al sopar, poden aparcar al mateix lloc que el punt de trobada de els de les 18:00. En principi, a mi hem van dir que qui es quedava a dormir, tenia que ensenyar el DNI abans de les 19:00 en "La Garriga", pero si falta algú suponc que no passarà res.

El dia seguent, es pot esmorçar en Alpatró, que ja ve de paso per anar cap a Mariola. Les cabanyes tenen cuina i nevera, així que si algú es vol portar algo per a menjar o desdejunar, també ho pot dur i guardar-ho allí.

En principi "La ropa de cama" no va innclosa, s´ha de pagar un suplement de 5€, encara que hi ha "colcha de verano y edredón".

Més info:
CABAÑA DE 8 PERSONAS: Reserva de 2 cabañas. Están divididas en 2
habitaciones con literas, colcha de verano y edredón. Cad una tiene un comedor con mesas y
sillas, y cocina con vitrocerámica, frigorífico, fregadero y menaje básico (8 vasos, 8
platos, 8 juegos de cubiertos, 1 sartén, 1cazo y 1 olla). El aseo está dentro

Pose dos mapes per a que pugueu veure els llocs de trobada.

A vore si tenim un poc de sort i pillem bon temps, es a dir... que ens ploga molt!! :-si

Ens vegem el disapte! ;)

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 839
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #55 el: 25 de Set de 14, 21:11:36 pm »
Buenas Noches

A ver, para la gente que acudimos al montaje de la estación de La Barraca.

Como en todo montaje matutino que se precie, no puede faltar el almuerzo pertinente para coger energías de cara a la puesta de la estación. ;)

Así que, quienquiera, a las 10 horas nos vemos en el Bar Barraca Park, justo a la entrada de la población yendo desde Alzira.

Así comenzamos a comentar la jugada con la tertulia y el buen yantar.

Un servidor allí estará.

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #56 el: 28 de Set de 14, 18:36:38 pm »
cridada... o espantada?

snifff..... :'(

Per cert, un gustasso retrobavos i tornar a parlar amb tots vosaltres!

Desconnectat Blanc

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 72
  • Nuvolet!
« Respondre #57 el: 28 de Set de 14, 18:46:15 pm »
[He estat este mati en el Camping Mariola per a coneixer i donarme a coneixer. He saludat a molta gent. No he pogut quedarme al dinar per raons familiars, pero estic content de haver pasat un bon rato en tots vosaltres. Llástima que el aigua que pareixía que anava a caure es fasa tant d'esperar.

Acabe de vore que l'estació de la Mariola ia funciona en Meteoclimatic, supose que en Avamet no tardará en apareixer.

Un saludo per a tots desde Agres.
El mon es mou per fets, no per intensions.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.847
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #58 el: 28 de Set de 14, 18:58:26 pm »
[He estat este mati en el Camping Mariola per a coneixer i donarme a coneixer. He saludat a molta gent. No he pogut quedarme al dinar per raons familiars, pero estic content de haver pasat un bon rato en tots vosaltres. Llástima que el aigua que pareixía que anava a caure es fasa tant d'esperar.

Acabe de vore que l'estació de la Mariola ia funciona en Meteoclimatic, supose que en Avamet no tardará en apareixer.

Un saludo per a tots desde Agres.

Un plaer haver-te conegut i ja saps que t'acollim amb els braços oberts.

Per altra banda, una trobada profitosa: l'estació del càmping està en funcionament i ara només cal que el "gafe" que arrosseguem desaparega i a partir d'esta setmana arribe aigua a poalades  ;D

Desconnectat fleki

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 42
« Respondre #59 el: 01 de Oct de 14, 10:07:14 am »
Buenas,
a soles vaig poder anar dissabte de matí, però com sempre un plaer quedar i disfrutar de les converses de meteo de l'esmorçar i del dinar,
ací teniu algunes fotos
enviaré la resta al correo de l'associació

salut !