Hola, senc no haver estat més involucrat, pero he estat molt liat estos dies en la feina.
Explique un poc el planing per al dissapte. Álex i jo hem pensat que podem quedar en dos llocs diferents, en l'entrada de Benialí els qui vinguen desde Pego, ell estarà allí a les 18:00, hi ha un parking on podeu esperarse fins estar tots.
Els qui viguen desde l'nterior, no fa falta que arriben a Benialí, sino que quedaren en "el mirador de La Vall", està pegat a "la Garriga" (lloc on dormirem) a 1km passat el poble d'Alpatró, i abans de aplegar a La Carroja. Jo estaré allí a les 18:00h també es facil de trobar perque está en la mateixa carretera.
Quan apleguen tots els de Benialí, pujareu a on estem els altres i ens reunirem tots en "El mirador de La vall", per anar a arreplegar les claus de les cabanyes, entregar el DNI, fiança, deixar trastos...etc... qui no es quede també pot entrar per pegar una vota per allí dins.
Desde ací, si no voleu pujar a la foradà, pegarem unes voltes per la vall direcció Benialí de nou, on podem parar en diversos llocs i poblets, vore La Carroja, Benissivá, etc... fins aplegar a Benialí on soparem a les 21h.
Els que vinguen directament al sopar, poden aparcar al mateix lloc que el punt de trobada de els de les 18:00. En principi, a mi hem van dir que qui es quedava a dormir, tenia que ensenyar el DNI abans de les 19:00 en "La Garriga", pero si falta algú suponc que no passarà res.
El dia seguent, es pot esmorçar en Alpatró, que ja ve de paso per anar cap a Mariola. Les cabanyes tenen cuina i nevera, així que si algú es vol portar algo per a menjar o desdejunar, també ho pot dur i guardar-ho allí.
En principi "La ropa de cama" no va innclosa, s´ha de pagar un suplement de 5€, encara que hi ha "colcha de verano y edredón".
Més info:
CABAÑA DE 8 PERSONAS: Reserva de 2 cabañas. Están divididas en 2
habitaciones con literas, colcha de verano y edredón. Cad una tiene un comedor con mesas y
sillas, y cocina con vitrocerámica, frigorífico, fregadero y menaje básico (8 vasos, 8
platos, 8 juegos de cubiertos, 1 sartén, 1cazo y 1 olla). El aseo está dentro
Pose dos mapes per a que pugueu veure els llocs de trobada.


A vore si tenim un poc de sort i pillem bon temps, es a dir... que ens ploga molt!!

Ens vegem el disapte!
